• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

die zonnebank dame is wel gewoon echt "gek" wie gaat er nou cola op zich smeren?? :D

Edit:

Ze is gewoon in het verkeerde velletje geboren :D
 
Mooi stukje rogier! Erg herkenbaar t stukje over de buren, alhoewel ik niet midden in de nacht mijn auto ga afspoelen :)!
 
Het is een mooie reportage geworden Rogier, eigenlijk niks geks wat mij betreft.
Voor mijn vrouw was het een eye-opener dat er meer mensen zijn met "voor ieder klusje een ander flesje of potje" Ze dacht echt dat ik de enige was die er zo aan toe was.
 
idd geniaal:D
en zooo herkenbaaro:)
Mn collega's kijken hierna...ben benieuwd wat ze nu van mn passie vinden:D
Jammer dat t alweer afgelopen is
 
:party: :party:
Ik kan nu bewijzen dat ik echt niet de enige gek ben :party:

Maarre zou echt 10% van de auto's nooit gewassen worden?? (of was het nu 30%?) :-&
 
Om één uur 's nachts met je hogedrukreiniger buiten gaan staan..... rofl rofl rofl

We hebben hier genoten in ieder geval en m'n vriendin vond het met mij ineens wel meevallen na jouw filmpje dus bedankt daarvoor :)^