• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

http://odi.omroep.nl/video/icopopup/wmv_bb/0745f0f08ef9779c5c1fd2a9223ac527/4df92628/POW_00375947?type=asx

Nieuwste aflevering (14-06) staat online.
Nog geen aankondiging voor rogier helaas :-/

Nog even een kleine update:

Bij de opnames vroeg de regisseuse mij nog even een quitclaim in te vullen maar het bleek dat ze die niet bij zich had.
De opnames zijn gewoon doorgegaan en ik zou hem later in de week per mail wel even ontvangen zodat ik 'm in kon vullen.
Eergisteren kreeg ik de quitclaim idd binnen maar ik schrok een beetje van de voorwaarden (het blijkt dat ik al een paar regels heb overtreden)
Om mezelf niet in problemen te brengen heb ik deze dus (nog)niet ingevuld.
Ook ben ik vreselijk bang dat m'n auto bekrast of gestolen wordt na de uitzending (afgunst doet vreemde dingen bij mensen), ik kan er bijna niet van slapen :(

Mijn plan is om daar de montage eerst te bekijken om te zien of het onduidelijk genoeg is waar mijn auto staat en daarna een aangepaste quitclaim te tekenen waarbij de bepalingen die ik al overtreden heb
(zoals mededelingen aan derden doen over de opnamen,merknamen noemen enz. enz. ) eruit gehaald zijn.
Ook een klein stukje aansprakelijkheid van de kant van de producent lijkt mij wel op z'n plaats mocht er idd wat met mijn auto gebeuren.
Kom ik er niet uit, ja dan weet ik niet of het wel uitgezonden wordt

Ben ik lastig? Misschien wel ja
Maar ik heb geen zin in gezeik voor iets wat voor de lol bedoeld was

Ik begrijp je bezorgdheid prima :-)^

ik denk dat het ook wel verstandig is dingen als die voorwaarden even persoonlijk met bnn nogmaals door te nemen.
daarnaast denk ik dat ze met het monteren wel rekening zullen houden met het eventueel onkenbaar maken van jouw locatie.

daarnaast denk ik niet dat het publiek dat kijkt naar bnn van plan is jouw auto te molesteren :-/

Ik geef je groot gelijk. Goed vragen en niet zomaar wat tekenen waar je niet achter staat.

RogierV12 zei:
Nog even een kleine update:

Bij de opnames vroeg de regisseuse mij nog even een quitclaim in te vullen maar het bleek dat ze die niet bij zich had.
De opnames zijn gewoon doorgegaan en ik zou hem later in de week per mail wel even ontvangen zodat ik 'm in kon vullen.
Eergisteren kreeg ik de quitclaim idd binnen maar ik schrok een beetje van de voorwaarden (het blijkt dat ik al een paar regels heb overtreden)
Om mezelf niet in problemen te brengen heb ik deze dus (nog)niet ingevuld.
Ook ben ik vreselijk bang dat m'n auto bekrast of gestolen wordt na de uitzending (afgunst doet vreemde dingen bij mensen), ik kan er bijna niet van slapen :(

Mijn plan is om daar de montage eerst te bekijken om te zien of het onduidelijk genoeg is waar mijn auto staat en daarna een aangepaste quitclaim te tekenen waarbij de bepalingen die ik al overtreden heb
(zoals mededelingen aan derden doen over de opnamen,merknamen noemen enz. enz. ) eruit gehaald zijn.
Ook een klein stukje aansprakelijkheid van de kant van de producent lijkt mij wel op z'n plaats mocht er idd wat met mijn auto gebeuren.
Kom ik er niet uit, ja dan weet ik niet of het wel uitgezonden wordt

Ben ik lastig? Misschien wel ja
Maar ik heb geen zin in gezeik voor iets wat voor de lol bedoeld was

Hmmmm, dat lijkt me echt een probleem van BNN, hoe kun je je aan voorwaarden houden als je ze niet weet! Het zijn immers geen algemene voorwaarden die je kan downloaden als PDFje.

De regiseusse had voor het starten van de opnamen jou de voorwaarden moeten noemen, of even naar kantoor moeten bellen om direct deze voorwaarden te mailen.

Groot gelijk, ik zou ze eens vragen wat er gebeurd als je helemaal niks tekent....? Staan in die voorwaarden alleen maar jouw plichten of ook die van BNN, anders is het helemaal lekker eenzijdig...

Ik heb te maken met endemol btw. en niet met BNN.

In de voorwaarden staan alleen plichten van mij en rechten van de producent idd erg eenzijdig dus.
Als ik vantevoren de voorwaarden had gelezen had ik het hele feest afgeblazen dus we zien wel hoe het verder gaat....

BNN of Endemol maakt m.i. niets uit. De regiseusse had, als zaakwaarnemer, van te voren alles duidelijk moeten maken.

Achteraf tekenen heeft denk ik niet zoveel zin, aangezien je zelf al aangeeft de voorwaarden te hebben overtreden. Als Endemol niet bereid is voor jou de voorwaarden aan te passen, zullen ze het stukje gewoon niet (kunnen en mogen) gebruiken.

Als je niet tekent (waar het wel op lijkt), worden de opnames dan 100% zeker niet uitgezonden?
Ofwel: mag BNN/Endemol dan uberhaupt wat uitzenden?

(iemand met verstand van zaken op het forum?)

Soepergrover zei:
Als je niet tekent (waar het wel op lijkt), worden de opnames dan 100% zeker niet uitgezonden?
Ofwel: mag BNN/Endemol dan uberhaupt wat uitzenden?

(iemand met verstand van zaken op het forum?)
100% zeker ben ik niet, maar volgens mij kan je gewoon aangeven dat je het niet uitgezonden wil hebben. Het belangrijkste blijft m.i. Het gebrek aan informatie vooraf, daarnaast heb je ook nog zoiets als portretrecht, wat inhoud dat de beelden niet zonder toestemming mogen worden gepubliceert, omdat deze gemaakt zijn op het erf van Rogier.

Redcat blijkt de man met verstand van zaken hier op het forum en is mij nu via de mail heel erg goed aan 't helpen.
Ik ben echt heel erg blij dat hij dit zo spontaan doet, want voor iemand die op z'n 16e de school vaarwel heeft gezegd is dit allemaal een beetje te ingewikkeld hahaha.

Je moet tegenwoordig al gestudeerd hebben om de gemiddelde kassabon te kunnen lezen :'(

Ik ben wel benieuwd of ik op de goede weg zit met mijn gedachten, dus als Redcat daar nog wat over wil plaatsen in het topic :-)^

Ik blijf het een heel slordig verhaal vinden dat er niet VOORAF afspraken zijn gemaakt met jou. Ik ben benieuwd naar de afloop.

Even een update jongens

Na wat heen en weer gemail is het contract wat ze me eerst wilden laten tekenen in de prullenbak verdwenen.
Hans(Redcat) heeft mij heel goed geholpen met een mail opstellen waarin stond wat er wel en wat er absoluut niet in het nieuw op te stellen contractje mocht staan.
Eén van de voorwaarden die gesteld zijn was dat ik het filmpje van tevoren mag bekijken voordat ik toestemming geef voor uitzending.

Dat is dus nu net gebeurd, en het filmpje is (boven mijn verwachting) heel leuk geworden al blijft het vreemd om jezelf te horen en te zien.
Daarna heb ik een handtekening gezet onder de toestemming voor uitzending en dat gaat dus binnenkort gebeuren.

De uitzending is Dinsdag 5 Juli om 20:30 bij BNN dus dat zal wel op Nederland 3 zijn neem ik aan

Gaaf om te lezen Rogier en goed om te weten dat alles goed is gekomen met dat contract.

Dinsdag 5 juli, 20:30 uur staat in de agenda! :party