• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

RogierV12 zei:
Even een update jongens

Na wat heen en weer gemail is het contract wat ze me eerst wilden laten tekenen in de prullenbak verdwenen.
Hans(Redcat) heeft mij heel goed geholpen met een mail opstellen waarin stond wat er wel en wat er absoluut niet in het nieuw op te stellen contractje mocht staan.
Eén van de voorwaarden die gesteld zijn was dat ik het filmpje van tevoren mag bekijken voordat ik toestemming geef voor uitzending.

Dat is dus nu net gebeurd, en het filmpje is (boven mijn verwachting) heel leuk geworden al blijft het vreemd om jezelf te horen en te zien.
Daarna heb ik een handtekening gezet onder de toestemming voor uitzending en dat gaat dus binnenkort gebeuren.

De uitzending is Dinsdag 5 Juli om 20:30 bij BNN dus dat zal wel op Nederland 3 zijn neem ik aan
meteen noteren in de agenda :-)^

en jezelf horen en/of zien op tv is heel apart

Mooi dat het met hulp van Redcat toch nog allemaal goedgekomen is Rogier!

Ga het meteen even in de agenda noteren, dat wil ik absoluut niet missen.

Je zult nadien vast veel leuke reacties gaan ontvangen!

Lachen . zit net met de mrs het bnn programma van de gekke te kijken, zeg nog rogier van het forum met zijn bmw zal met een paar weken er wel op komen. Zie ik in de aankondiging van hetgeen volgende week te zien is idd rogier staan te spuiten met zijn foamlans. Zegt mijn Mrs dus heel droog: "he , die je jij ook toch? " :-" :-" :-" :lol :lol :lol was wel ff heel grappig moment..... :-b

gaat iemand het opnemen en hier plaatsen toevallig? kan het zelf niet zien morgenavond... ben erg benieuwd

Vanavond zit ik "skrep" voor de buis, staat in agenda ook nog eens :-b kameraad belde al, wou naar de film..... Nee moet eerst "van de gekke" kijken hij"??????" :lol :lol :lol

Voor wie het gaat missen, het is idd gewoon te bekijken op uitzendinggemist. nl

Niet te veel detailerij verwachten hoor vanavond want dan wordt het zo'n anticlimax als je gewoon alleen een kale gozert z'n auto ziet wassen :lol

duidelijk, had ik zelf ook kunnen bendenken natuurlijk, mijn vriendin doet niks anders dan uitzendinggemist.nl bekijken