Wel vermoeiend hoor zo'n filmploeg om je heen, ik was het behoorlijk zat op een gegeven moment.
Ik ben niet echt gewend om de hele tijd te moeten doen wat iemand anders zegt.
Ze zitten ook een beetje geforceerd antwoorden uit je te trekken terwijl het veel beter over zou komen als je spontaan wat gaat zitten te vertellen als je begrijpt wat ik bedoel.
Na het wassen ging het bijvoorbeeld regenen en ik zeg nu moeten we eigenlijk even buiten filmen, kijk 's naar die prachtige beading.
Dat moet dan weer een half uur wachten en dan komen ze buiten en kan je hetzelfde nog 4x zeggen en dan ben ik er eigenlijk al klaar mee hahaha maar goed, ik ben heel benieuwd hoe het overkomt in de uiteindelijke montage.
Ik bereid me maar voor om mezelf kapot te schamen :schaam.
gelukkig is iedereen het na een tijdje weer vergeten moet je maar denken......
Ik ben niet echt gewend om de hele tijd te moeten doen wat iemand anders zegt.
Ze zitten ook een beetje geforceerd antwoorden uit je te trekken terwijl het veel beter over zou komen als je spontaan wat gaat zitten te vertellen als je begrijpt wat ik bedoel.
Na het wassen ging het bijvoorbeeld regenen en ik zeg nu moeten we eigenlijk even buiten filmen, kijk 's naar die prachtige beading.
Dat moet dan weer een half uur wachten en dan komen ze buiten en kan je hetzelfde nog 4x zeggen en dan ben ik er eigenlijk al klaar mee hahaha maar goed, ik ben heel benieuwd hoe het overkomt in de uiteindelijke montage.
Ik bereid me maar voor om mezelf kapot te schamen :schaam.
gelukkig is iedereen het na een tijdje weer vergeten moet je maar denken......