• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Wel vermoeiend hoor zo'n filmploeg om je heen, ik was het behoorlijk zat op een gegeven moment.
Ik ben niet echt gewend om de hele tijd te moeten doen wat iemand anders zegt.
Ze zitten ook een beetje geforceerd antwoorden uit je te trekken terwijl het veel beter over zou komen als je spontaan wat gaat zitten te vertellen als je begrijpt wat ik bedoel.
Na het wassen ging het bijvoorbeeld regenen en ik zeg nu moeten we eigenlijk even buiten filmen, kijk 's naar die prachtige beading.
Dat moet dan weer een half uur wachten en dan komen ze buiten en kan je hetzelfde nog 4x zeggen en dan ben ik er eigenlijk al klaar mee hahaha maar goed, ik ben heel benieuwd hoe het overkomt in de uiteindelijke montage.

Ik bereid me maar voor om mezelf kapot te schamen :schaam.
gelukkig is iedereen het na een tijdje weer vergeten moet je maar denken......:p
 
Ondanks dat je het niet naar je zin hebt kunnen uitleggen maak je mijn leven in ieder geval makkelijker :)^
Je gaat namelijk laten zien in mijn omgeving dat ik niet de enige ben, en als ze jouw collectie laten zien dat het nog erger kan met de verslaving :D (dit laatste is niet vervelend bedoeld hoor ;) )
 
Krijg je het filmpje van te voren te zien en heb je zelf nog wat in te brengen.
Ben zelf ook wel benieuwd.

Op de eerste foto zijn ze trouwens al bezig met de montage van het filmpje zie ik. :D
 
Een woord: Geweldig!

Maar ik zou ook een beetje gek worden, want je wordt wel iedere keer gestoord in je werkzaamheden. Terwijl je normaal gewoon lekker rustig je gang gaat, wordt je nu iedere keer onderbroken.

Wel stoer dat je meedoet!
 
+1 RedCat ik stem ervoor om het filmpje naderhand hier te plaatsen en er meteen een sticky van te maken ....:D
 
RogierV12 zei:
Ik bereid me maar voor om mezelf kapot te schamen :schaam.
Niet doen, want je bent zo te horen jezelf gebleven en je hebt een zo eerlijk mogelijk beeld gegeven van het detailen. Stoere actie met dat CC t-shirt! :D

ik kijk uit naar de uitzending!
 
Nee, je moet je zeker niet schamen, rogier. Aan ons hoef je het ook niet uit te leggen waarom je naar buiten rent om naar de beading te kijken van je net gewaxte auto.
Ik denk dat we dat zo'n beetje allemaal doen, toch? Ik vind het wel heel stoer dat je het gedurfd hebt om op tv te komen.

Als ik weer eens een heel weekend met een auto bezig ben, dan ben ik alle standaard opmerkingen wel zat.
Ik denk dat ze daarom ook proberen om bepaalde antwoorden te forceren. Maar wij hier weten wel beter en staan achter je hoor.:D

Ook erg gaaf van je t-shirt. :party: :party: .
Ik ben echt benieuwd naar de uitzending.

Marcel
 
Toppie Rogier!

leuk van het shirt!
ik denk dat je sowieso wel hebt overgebracht dat je gewoon liefde voor je wagen hebt, en dat het ook zorgt voor wat innerlijke rust, dat detailen.

dat zal helemaal duidelijk zijn.

schamen is sowieso overbodig! als het was om voor te schamen deed niemand het openlijk op straat ;)
 
Je zal zien dat ze er iets van bakken waar ik eigenlijk niet op zit te wachten.........
ooooooo ik maak me zo'n zorgen waar ben ik aan begonnen ojee ojee ;)
 
zoals ik eerder al zei....maak je nou geen zorgen! Jij hebt het beste gedaan wat je kon doen...namelijk jezelf blijven en een eerlijk beeld geven van detailen. Wat de programmamakers er nu mee doen is afwachten. Met die 4,5 uur aan beeldmateriaal en later toegevoegde voice-overs kunnen ze elke gewenste boodschap overbrengen aan de kijker in 4 minuten.

Maar ik kan ooh zo goed begrijpen hoe je je nu voelt. Ik heb zakelijk al vaker met de pers te maken gehad. Elke keer heb ik ondersteuning gekregen van doorgewinterde PR/communicatie collega's en heb zelf serieuze mediatrainingen doorlopen. Telkens ben ik toch weer verbaasd wat er vervolgens uitkomt...dus het belangrijkste wat je kan doen is jezelf blijven en eerlijk zijn, dan kan het nooit veel afwijken.

Don't worry, be happy!
 
laten we het zo zeggen,

als jij in een dus danig negatief daglicht word gezet dat het echt niet meer leuk is, gaan we met zijn allen BNN en loes aanpakken :)

en dat is serieus :cool: