• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

BlackPassat zei:
Het is een mooie reportage geworden Rogier, eigenlijk niks geks wat mij betreft.
Voor mijn vrouw was het een eye-opener dat er meer mensen zijn met "voor ieder klusje een ander flesje of potje" Ze dacht echt dat ik de enige was die er zo aan toe was.
Jouw zoon verklaart je niet voor gek ;)
 
Gave reportage Rogier!
Zat met een dikke smile op m'n gezicht te kijken:)
En m'n vriendin dacht dat ze mij op tv zag kwa gewoontes en flesjes en potjes.
Ze vind me opeens niet zo raar meer:D
 
Bedankt voor de leuke reacties jongens en ik ben blij dat ik sommige zo heb kunnen helpen door te laten zien dat hun man niet de enige mafkees is :D
 
Toppie Rogier, was erg leuk! Jammer dat het zo kort was. Zag zelfs heel even het CC logo voorbij komen. Kon je niet even patsen met de Ibrido?

8 uur auto wassen per week haal ik niet, kom net op circa 2 tot 3 uur.
 
Rogier: hulde man! Ik heb echt genoten van het filmpje. Carclean.com logo in beeld, Monello in beeld, Poorboy's in beeld.... Ik poets niet, ik ben op zoek naar SLIPJES shirt aan!!!
GE-WEL-DIG! :party: :party: :party: :party:

Topper ben je!
 
net op uitzending gemist gezien, was een leuk stukje. Geeft een tipje van de sluier weer, moest wel lachen, heb namelijk net nog mijn auto helemaal afgespoten omdat er vogelschijt opzat sinds een uur... 8 uur in de week red ik ook niet elke week, maar toch wel geregeld denk ik met elke keer afspuiten en even dit even dat tussendoor poetsen
 
Ze hadden echt geen beter persoon kunnen uitzoeken voor dit onderwerp, top gedaan Rogier !
 
Prachtig Rogier! Leuk stukje geworden. Heel herkenbaar. En dan die grijns op je gezicht, zo van Ik zeg het nu allemaal wel maar jullie begrijpen me toch niet... Nou, wij hier wel hoor :-b :)^