• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bodi stelt zich voor

bodi

Detailing addict
9 mei 2013
97
55
Ben al tijdje klant van carclean en heb forum al vaker bekeken en wou me voorstellen aangezien ik nog wat vragen heb.

Mijn huidige wagen is een BMW E90 320i van 2007 in sparkling graphite. Hele mooie kleur maar moeilijker dan de andere, een zilvergrijze E46 aangezien je er veel meer & sneller vuil ed op ziet. Auto wordt wekelijks gewassen, meestal door mij pa en probeer toch 4x per jaar te waxen (indien nodig wat meer) en 2x per jaar doe ik interieur. Ben maar amateur in autodetailen maar mijn wagen staat altijd proper.

Door omstandigheden zoek ik meestal naar producten die (heel) makkelijk en snel in gebruik zijn en liefst ook waar ik meerdere stappen in eens mee kan doen (zoals polish & sealant in 1 ed). Producten die ik momenteel gebruik zijn: BMW autoshampoo en carclean spons, autoglym fast glass, ice polish van turtle wax (met bijhorende applicator & doek), mothers syn wax (met meguiars applicator en microvezeldoen carclean), tussendoor meguiars gold class wax en voor interieur heb ik autoglym vinyl & rubber care, autoglym leather cleaner & autoglym leather care.

Tot zover de voorstelling en mijn vragen zal ik in andere gepaste topic stellen.