• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bruine aanslag op nieuwe banden verwijderen

Auto verzetten, je komt anders nooit goed bij de onderkant en dit valt je geheid op zodra je de auto weer gebruikt hebt.

Anderen zien dit wellicht niet, maar als je detailen leuk vindt, dan ga je je storen aan dat randje dat net ff anders is :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Joop idd auto verzetten of opkrikken daarvoor. Als ik bij mijn ouders ben doe ik dat vaak aangezien ze een vlakke oprit hebben. Bij de wasbox kreeg ik laatst de tip, auto van de handrem en dan even zelf heen en weer duwen en dan kun je overal bij. Dit alleen doen als het daar ook vlak is en eventueel met iets van een blokje of stuk hout als backup mocht hij te ver rollen.
 
Als het niet vlak is is het alleen maar makkelijker dan hoef je namelijk niet uit te stappen om hem te duwen.

Je haalt je handrem eraf en een seconde later trek je hem er weer op als de ondergrond schuin is is de auto vanzelf een stukje naar voor of achter gerold.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Mijn auto staat al dagen zonder handrem op een schuin aflopend garage pad maar beweegt geen millimeter.

#automaat
toch best oppassen hiermee. ik heb al verhalen gehoord dat er bij ons in het dorp er zo ene was die hem ook enkel in de p stand zette maar door een defect was deze toch losgekomen, met als gevolg schade aan zijn + een andere wagen