• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bruine aanslag op wrap

youri dircken

Detailing rookie
21 jun 2023
2
2
Goedemorgen,

Tijdens het poetsen van mijn auto kwam ik daarnet bruine aanslag tegen. Ikzelf heb geen idee waar het vandaan komt of wat het precies is. Ik krijg het er in ieder geval met shampoo, warm water en flink wat elbow grease niet vanaf... Hebben jullie wat suggesties wat het is en hoe ik het er vanaf krijg?

(Kleine disclaimer: mijn auto is gewrapped, dus misschien dat die niet tegen sommige reinigingsmiddelen kan...)

Alvast bedankt!

Youri
 

Bijlagen

  • IMG20230621105222.jpg
    IMG20230621105222.jpg
    64,7 KB · Weergaven: 84
  • IMG20230621105214.jpg
    IMG20230621105214.jpg
    133,2 KB · Weergaven: 86
Welkom op het forum!

Heb je een goede APC in huis? Dan kun je het daar mee proberen. Anders is een cleaner zoals Poorboys Professional Polish een optie om met een doek of zachte pad te verwerken. Dit zou op de wrap geen aantasting moeten geven.
 
Alleen in de randjes verwacht ik iets van stuifmeel
APC kan, maar je kan beginnen met weken; keukenpapiertje met warm water en even laten liggen
Dat kan ook samen met APC …
 
Bedankt voor de tips allemaal! Ik dacht zelf in eerste instantie ook dat het op roest leek, ik had alleen totaal geen idee hoe het daar terecht zou komen. Ik ga eens kijken of ik die de-ironizer en een goede APC kan vinden, kijken of het er daarna af is!