Beste CarCleaners, ik ben gisteren aan mijn eerste polijst beurt begonnen. Houd wel veel meer in dan dat ik verwacht had. Als je naar sommige video's kijkt lijkt het allemaal simpel maar eens je er zelf aan begint merk je al snel dat dit niet zou eenvoudig is. Anyway, om ter zake te komen, toen ik aan het polijsten was zag ik na het afvegen van mijn polijst middel wolkjes.... Is moeilijk uit te leggen , heb ook ge probeert om een photo te trekken maar dat lukte ook niet om goed weer te geven wat ik bedoel. Het leek net alsof je zag waar ik met de polijst machine geweest was, het was niet helemaal egaal. Heb eens ge googel'd en 'buffertrails' opgezocht. Maar de voorbeelden die tevoorschijn kwamen waren wel extreme gevallen en waren ver van mijn situatie. Ik heb ge probeert er 'Monello Rafini Spruzo inspection spray' op te doen maar dat haalde ook niets uit. Ik zal uitleggen hoe ik te werk ben geweest en dan kunnen jullie mij zeggen of ik meschien iets fout doe.
-Eerst voorzichtig gekleid (uiteraard)
-Afgekuist
-Monello Veloce op Gele pad (er waren diepe krassen in de deur) DAP900 op 6
- 2 hits van Monello Mezzo op oranje pad, DAP op 5
- 2 hits SS1 op wite pad DAP op 5
Meestal 3 erwtjes op de PAD
Ik bewoog rustig van links naar rechts en vervolgens van beneden naar boven. Ging dit nooit 2 keer doen.
Wat heb ik hier verkeerd gedaan ?
-Eerst voorzichtig gekleid (uiteraard)
-Afgekuist
-Monello Veloce op Gele pad (er waren diepe krassen in de deur) DAP900 op 6
- 2 hits van Monello Mezzo op oranje pad, DAP op 5
- 2 hits SS1 op wite pad DAP op 5
Meestal 3 erwtjes op de PAD
Ik bewoog rustig van links naar rechts en vervolgens van beneden naar boven. Ging dit nooit 2 keer doen.
Wat heb ik hier verkeerd gedaan ?