• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

building a detailers dream

Als ik heeeel goed kijk zie ik daar iemand met een hele grote blije big smile naar zijn deurtje kijken :-d
Mooi werk en oogt erg stijlvol !!

Veel plezier ermee !!

Schitterend!:-)^

Volgend Bimmerfest bij jou thuis :) Mag je eens met je notitieblokje om de Z4 lopen.;)

Cordoba;347150 zei:
Mooie strakke deur, niet overwogen om er een paneel met 'ramen' er in te doen, zodat je meer licht hebt in de garage? Zulke ramen kun je altijd voorzien van een matte folie om inkijk te beperken, en het licht te behouden.

Dat had een optie kunnen zijn inderdaad. Maar ik heb ervoor gekozen om een extra groot raam aan de andere kant te plaatsen.

@Tim, bij de buren is wel meer aan vervanging toe. Er word bijvoorbeeld al 2 jaar gesproken over het vervangen van de schutting. Elke winter hoop ik er weer op dat hij omwaait maar helaas. Dit jaar maar eens een handje helpen denk ik

Eindelijk eraan toe gekomen om de boeiboord te plaatsen. Aan de onderkant zijn ook 3 spotjes geplaatst om straks de deur te belichten. Deze zijn nog niet aangesloten omdat de eerst de muren gestuukt moeten worden dan kunnen we de rest van de elektra aansluiten als de stopcontacten ed geplaatst worden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Pfff dat gezeur over zekeringen/electra.....schuurtje zal echt niet afbranden hoor. Raak een beetje moedeloos van dat gezeur. De beste man doet zijn best om zijn droom te verwezelijken. Punt.

Op het moment heb ik het erg druk met studie en werk en kom ik er helaas niet aan toe om na elke verandering een update te plaatsen.
De afgelopen dagen zijn de muren afgewerkt met kalkcement. Aanstaande vrijdag wordt de muren afgewerkt met Fix en Finish en dan zijn ze helemaal strak en wit. Tevens heb ik vorige week alle 8 lichtbakken van 2x 36W opgehangen. In de helft zit al de definitieve verlichting Philips 36W/ 950Hcri (de Luxe). Ik zal nog wel eens kijken of ik het kleurverschil tussen een standaard lamp (840) en de verlichting voor het detailen goed in beeld kan brengen. Het kleurverschil is echt enorm in real life.