• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

building a detailers dream

Als olijfolie bederft wordt het zuur, geen aanrader.
Zeep daarentegen blijft zijn werking veel langer houden
Chemische sealant moet ook kunnen, testje ?
 
Ik ga de marmeren vensterbanken eerst nog polijsten. En van die groene zeep wist ik niet. :)^

@Black Passat: als marmer niks kost vind ik het niet erg. Deze waren over bij een bouw en mocht ze meenemen. Bij mij paste het net. Bij de vensterbank moest er 0,5cm af in de lengte en bij de dorpels 1cm van beide tegels
 
Wat een super ruimte! Met de helft was ik al super blij!
Niet dat ik nu niet binnen kan staan, maar niet helemaal ideaal helaas, super om te zien dit!
 
De vloer word nog afgewerkt met een vloeistofdichte laag. De bouwvakkers moesten eerst nog een badkamer renoveren
 
Het heeft even geduurd maar eindelijk heb ik dan weer een update, afgelopen zaterdag is dan eindelijk de afwerkvloer gestort. De afgelopen 4 maanden werkte ik 7 dagen achtereen met 1,5 to 2 vrij. Dan blijft er weinig fut meer over om te klussen. In de komende weken zal ik verder werken aan de afwerking en inrichting.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Verwachting is voor het voorjaar klaar?
Mooie strakke vloer, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is.
 
Knap vloertje geworden Waxwizard, kan niet goed zien of er ook nog afschot in is opgenomen ivm met afvoerputje ? maar riante garage hoor ! Chapeau !
 
Strakke vloer geworden. Wordt de vloer nog afgewerkt? De huidige toplaag lijkt me vrij poreus.
 
Ik heb geen afschot laten maken naar het putje toe. Ik ben ook niet van plan om de vloer regelmatig helemaal blank te zetten. Een auto wassen doe ik gewoon buiten. De vloer is daar ook nog wat poreus maar is dinsdagavond nog afgepapt. Had geen idee wat het inhield maar nu wel. Ze hebben er een mengsel van cement met water en een bindmiddel overeen gekapt en deze in de vloer gesmeerd. Vervolgens mocht ik er 2 dage niet op om de laag uit te laten harden. Nu is hij ook vloeistofdicht.
 
Met afpappen maak je je vloer volgens mij niet vloeistofdicht, daarvoor moet je 'm nog apart coaten. Zou ik altijd doen, omdat als je onverhoopt een keer een flesje polish o.i.d. laat vallen, je een vlek in je zandcementvloer overhoudt.