• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

building a detailers dream

Als je deze bedoelt (Praxis) dan zou ik er niet aan beginnen. Deze hebben wij bij ons in het magazijn op de vloer en wordt echt spekglad als er water op komt.
En dat lijkt me in dit geval toch niet uit te sluiten ;)
 
Het zand wordt ook wel ipv in de verf te mengen over het pas geschilderde stuk vloer gestrooid. Naderhand overtollig zand wegvegen en nog een laagje geven eventueel.
 
Wordt het dan niet sneller vies dan wel, is het wel net zo makkelijk schoon/droog te houden dan wanneer je een gladde vloer hebt? Zelf heb ik die "Praxis" epoxy zonder zilverzand op de vloer in de garage en die kan ik met zo'n vloertrekker makelijk droog trekken.
 
Jos Kuiper;n389076 zei:
Die snap ik niet. Er zit water onder druk in die leiding, dat kan toch nooit gaan stinken dan?

Daar zit geen water onder druk, dat is een overdruk ventiel die overtollig water loost als de druk in de boiler te hoog oploopt als het water opgewarmt wordt.
Is dus een afvoer slang.
Water zet uit namelijk, zonder overdrukventiel zou hij kunnen ploffen.
Die slang is terhoogte van het loosventiel gewoon open..........

Wordt een mooie plek zo!
 
De juiste naam in inlaatcombinatie ,maar zelf zou ik hem ook voor de syphon plaatsen.
ik kan je verzekeren dat de riool lucht vroeg of laat komt