• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

C.Pro Dlux of Dodo Juice satin trim sealant?

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Zoals de titel al benoemd, twijfel tussen de Dlux van carpro en de Satin trim sealant van Dodo Juice. Over beide lees ik veel goeds maar dit maakt de keus niet makkelijker. Wat ik mij nog afvraag is hoe lang de cure tijd is van de trimsealant van DDJ?

Ik denk dat de standtijd vergelijkbaar is met de Gloss Trim Sealant die ik destijds getest heb. Ruim 1,5 jaar geen omkijken naar gehad.

https://forum.Carclean.com/cc_postst7478/Review-Dodo-Juice-Trim-Sealant-Kit-Update-1808.aspx

Gezien mijn ervaringen met de Dodo Sealant zou ik persoonlijk voor de Dlux gaan.
Ik hield overal 'aanzetstrepen' bij de Dodo SN Trim sealant, de Dlux niet...

Beide bedankt voor de input. Ik heb het topic van Patrick nog eens goed doorgelezen over de Dodo Juice trim sealant; ga toch voor de Dlux. Dit gezien het 'lastige' aanbrengen van de DDJ en het overhouden van strepen zoals Ivo's ook benoemd. Dank.

Op mijn Ibiza heb ik met de Dodo sealant niks geen last van aanzetstrepen oid, gebruik gewoon een stukje van een Dodo glasdoek om de sealant aan te brengen.

In mijn geval met de ibiza kon ik gewoon heen en weer bewegen met het glasdoekje, en nog een keer er over heen zonder problemen. Terwijl anderen al moeite hebben met het streeploos in één keer opbrengen.

Heb gisteren de Dlux binnen gekregen, zal binnenkort eens kijken of ik de Ibiza onder dak kan krijgen voor 24 uur om het aan te brengen.