• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Can coat of nanolex si3d

Dus stel je deelt je motorkap op in vier delen (Links, midden, rechts), dan zou je eerst twee lagen op Links aan moeten brengen, dan twee lagen op Midden en dan twee op Rechts. Begrijp ik het zo goed?

Dus stel je deelt je motorkap op in vier delen (Links, midden, rechts), dan zou je eerst twee lagen op Links aan moeten brengen, dan twee lagen op Midden en dan twee op Rechts. Begrijp ik het zo goed?
ja dat lijkt mij de meest veilige methode. heb dit echter niet zelf ondervonden maar gezien op filmpjes (ik meen door iemand van nanolex zelf) die het aanbracht. met als uitleg dat het zo snel 'uithard' en met te lang wachten het de volgende laag gaat afstoten ipv dat het mooi over eklaar hecht. zelf zou ik wel een paar min wachten tussen de lagen. maar na 15min hecht het al niet meer op de eerste laag.

• Leuk
Reacties: Jansen

Eerst de laag op en paneel afmaken daarna volgende laag anders krijg je verschil in laag dikte zie filmpje van Dennis van cc

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk