• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CanCoat aanbrengen na 1 jaar

Ik heb Cancoat 2j na openen op mijn zomervelgen over een oude Gyeon Rim laag gezet voor een boost. Deze waren het hele seizoen super water afstotend. En dan staat de fles ook nog in de garage, waar het in de winter dus vrij koud is, en in de zomer juist erg warm.
 
Ik ga de Cancoat ook gewoon bewaren, Durf het alleen niet meer op lakwerk aan te brengen. Het gekke is dat ik het ook op de zijruiten heb aangebracht en daar blijft dus helemaal niks aan plakken. Iets is niet lekker gegaan met het aanbrengen.

Maar... Ik wou nu al stiekem een tijdje Gyeon Syncro proberen. Dus die heb ik gisteren gelijk besteld. Binnenkort de auto maar weer helemaal polijsten en opnieuw in de verse coating.