We houden het professioneel, maar wel compact. De persoonlijke service en 'touch' vinden we toch wel erg leuk!nicknameless zei:De eerste stap naar een internationaal bedrijf
Wie heeft het hier over gratis?davejanssen zei:keertje gratis wassen is nooit weg :-"
Vooral dat laatste is erg belangrijk. We hopen in de toekomst wel onze werkuren een beetje te kunnen normaliseren.Hybrid zei:Nog vele jaren... met veel succes en vooral in goede gezondheid!
Ja, naar verwachting zullen we dus ook vaste openingstijden gaan hanteren!Paultjuh zei:ja is het nu ook, maar bedoel vaste openingstijden?
Iedereen zal van harte welkom zijn, naast goede koffie hebben we de rest natuurlijk ook!Jeroentje zei:(En ook is er hoop ik een uitgebreidere koffiehoek aanwezig, aangezien ik geen koffie drink)
Ow en een rondleiding mag ook niet misstaan natuurlijk
We moeten inderdaad nog even geduld hebben. We weten ook niet zo goed hoe we het komende hoogseizoen door moeten gaan komen. Ik denk dat we op kantoor van de voorraad stoelen moeten gaan maken (was bij Informatique op een gegeven moment ook zo!).andries zei:Net hoor!, Maar duurt dus nog wel ff.
Zijn er al wel plannen om website ed. 2 talig te maken?