• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com heeft een nieuw bedrijfspand gekocht!

nicknameless zei:
De eerste stap naar een internationaal bedrijf ;)
We houden het professioneel, maar wel compact. De persoonlijke service en 'touch' vinden we toch wel erg leuk!

davejanssen zei:
keertje gratis wassen is nooit weg :-"
Wie heeft het hier over gratis? :)

Hybrid zei:
Nog vele jaren... met veel succes en vooral in goede gezondheid!
Vooral dat laatste is erg belangrijk. We hopen in de toekomst wel onze werkuren een beetje te kunnen normaliseren. ;)

Paultjuh zei:
ja is het nu ook, maar bedoel vaste openingstijden?
Ja, naar verwachting zullen we dus ook vaste openingstijden gaan hanteren!

Jeroentje zei:
(En ook is er hoop ik een uitgebreidere koffiehoek aanwezig, aangezien ik geen koffie drink)

Ow en een rondleiding mag ook niet misstaan natuurlijk :D
Iedereen zal van harte welkom zijn, naast goede koffie hebben we de rest natuurlijk ook!

andries zei:
Net hoor!, Maar duurt dus nog wel ff.
Zijn er al wel plannen om website ed. 2 talig te maken?
We moeten inderdaad nog even geduld hebben. We weten ook niet zo goed hoe we het komende hoogseizoen door moeten gaan komen. Ik denk dat we op kantoor van de voorraad stoelen moeten gaan maken (was bij Informatique op een gegeven moment ook zo!).

Website zal meertalig worden uiteindelijk, wist je dat wij ook de domeinen carclean.be en carclean.de hebben?!
 
kijk das goed nieuws, nu nog een vestiging hier in de buurt
tegen de duitse grens, dus pak je duitsland ook gelijk mee :)

www.car-clean.be? met die wasstraten bedoel je? :D :D
 
Gefeliciteerd met jullie nieuwe pand. Ziet er op het plaatje al fantastisch uit.
Ben benieuwd hoe het in het echt gaat worden.
 
Dat wist ik als echte carclean fan al dat die domeinnamen er warenw^^w
Meer taling Nederlands en Vlaams:D
 
Van harte Tim/Carclean team, het pand ziet er geweldig uit. Heel veel succes gewenst.

Gr. Bas
 
Ziet er netjes uit jongens! Het duurt wel nog even maar dan hebben jullie ook mooi tijd om alles voor te bereiden!
 
Tim en Team,.

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Spannende tijden zullen aanbreken denk ik,.ik hoop voor jullie dat de bouw zonder al te veel problemen zal verlopen:)^
 
Tjonge, wat een mooi pand.
Gefeliciteerd met dit succes!
Nog een filiaal in Noord-Nederland nodig?
 
Van harte gefeliciteerd! Een schitterend pand, en al die ruimte is heerlijk natuurlijk! Alle succes gewenst voor de toekomst... :cool:

Ik hoop wel dat jullie inderdaad de persoonlijke service & contact goed in het oog houden als het bedrijf nog verder groeit, zoals je zelf al aangeeft. Dát is m.i. namelijk de grote kracht... ;)
 
Tim en Crew, gefeliciteerd met jullie nieuwe pand.
Het ziet er zeer goed uit. :)^

Keep up the good work.