• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com heeft een nieuw bedrijfspand gekocht!

Wooo geweldig mooi nieuw pand :) En mooi dat de zaken zo goed draaien, maar oke.. op die detailing dag had ik ook al wel gemerkt/gehoord dat jullie hier ook super hard voor werken!! :) Hulde hoor :)^ :party:
 
Proficiat met het nieuwe pand! Ziet er goed uit! :cool:

Als klant is het ook leuk om te zien dat Carclean het zo goed doet eigenlijk.
 
Wow wat gaaf joh! Echt super dat alles zo goed gaat. En met die Dap500 heb je wel veel ruimte nodig.
Dat wordt een hit in Nederland.

Gefeliciteerd!!!
 
Tim zei:
Veel ruimte nodig ja :) Nu moeten we even gebruik maken van andere opslag voor de DAP500, die kunnen we hier echt niet kwijt. :no

Zoals eerder gezegd strak pand :)^



PS: als je tijdelijke opslag nodig heb kan je altijd bellen, heb nog wel wat (gratis) vierkante meters over.
 
Ziet er echt ongelofelijk strak uit:)^ ! Hoop toch wel dat de persoonlijke service blijft ...
Maar afgaande op mijn ervaringen hoef ik daar niet bang voor te zijn :-b
 
We proberen het altijd zo persoonlijk mogelijk te houden! :)^

Alleen proberen we wel hier de werkzaamheden te verdelen, als je groeit kan je niet alles zelf blijven doen. :star
 
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe gebouw :)^ :party: .

Zo zie je maar, wie hard werkt en er met volle zin en overtuiging tegenaan gaat, kan iets zeer mooi opbouwen, en daarvoor heel veel respect!

Dimitri.