• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com heeft een nieuw bedrijfspand gekocht!

Van harte gefeliciteerd voor het hele Carclean-team :party: . Dit ziet er erg goed uit !
En het lijkt nog wel ver weg, maar voor je het weet staan jullie de hele handel in te pakken om te verhuizen.:-b
Zeker met jullie drukke bestaan denk ik dat de tijd voorbij vliegt.
 
8-())
8-())
8-())

.....dat er een nieuw pand aan zat te komen wist ik, maar dat jullie zo enorm mogen en kunnen uitbreiden.....ik ben er helemaal stil van geworden.....

Ik zie al een :star :star :star :star :star Etablissement voor me met V.I.P.-service, Bentley's, Rolls Royce's, Ferrari's en Lamborghini's.
En om de hoek uit het zicht :D ons nederige speelgoed... :p
 
gefelicteerd met jullie aanstaande nieuwe pand,
kan ik meteen een adreswijziging doorvoeren in m'n navi:-"
 
Ik was bij Tim gister en toen vertelde hij al dat dat het nieuwe gebouw was. Ik ken het gebouw want ik rijd er langs als ik naar mijn ouders ga. De bouw is al ff bezig en het ziet er goed uit. Gefeliciteerd Tim, Goed bezig. :)^

nick22 zei:
gefeliciteerd Tim !,
berkel en rodenrijs is volgens mij niet zo superver van Venlo

Hehe, Ik denk dat jij Berkel Enschot bedoelt, dat ligt in de buurt van Tilburg :-"

Berkel en Rodenrijs-Eindhoven was altijd 5 kwartier rijden en een dikke 100 km. Reuver is nog net ff een tikkie verder dus dan zal je wel dik aan de 150 km zitten...

Dichtbij, tja... Allles is relatief natuurlijk :-b
 
de schoonouders van mijn broertje wonen daar ook in de buurt (harlingen), als je niet op tijd stopt val je van de aarde :D

Maar inderdaad, het verbaast mij ook wel eens hoe rustig het op de wegen in het noorden kan zijn
 
Hey Tim en overige collega's

Van harte gefeleciteerd met de aanschaf van het nieuwe pand.
Ziet er heel; gaaf uit.

En volgendsmij heb je genoeg ruimte om wat auto's kwijt te kunnen ;)
Laat dat bouwen maar beginnen.
 
Gefeliciteerd! Mooi pand zeg. Jammer dat jullie niet in Eindhoven zitten, maar misschien ook wel beter voor de portomonee :roll
 
Van harte gefeliciteerd met deze mooie stap!

Pand ziet er goed uit en de ruimte is ook niet verkeerd. Tot die tijd nog even "behelpen" op de huidige locatie.
 
We werken er ook heel veel uurtjes per dag / week voor!

Een beetje geluk, een beetje lef, veel enthousiasme, 1000% inzet en een geweldig trouwe klantenkring maken het mogelijk!
 
Wow, wat een verschil met het oude pand. Het is maar goed dat jullie nog even tijd hebben om aan het idee te wennen. :D

Van harte gefeliciteerd!