• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com klantenbanner!

Mensen, bedankt voor de positieve reacties op de banner. Ik heb enorm getwijfeld of ik er wel goed aan deed en was toch wel bang voor negatieve reacties in de geest van "waar bemoei jij je mee?".
Ik vind het leuk dat ook de mensen van CC zelf positief gereageerd hebben, dat beschouw ik als een compliment.

Ook leuk om eens iets voor CC terug te doen. Zij doen al zoveel voor hun klanten :-)^

Groeten,
Erik

Er is geen reden om te twijfelen. Ze zijn retestrak. Het wordt enorm gewaardeerd! Dat kunnen ze alleen maar waarderen natuurlijk, hier bij CC. Jij doet je best, het resultaat is super.

Wat mij betreft: :-)^ :-)^ :-)^

@tee-dee-ie je hebt een onwijs gave banner gemaakt, moet zeggen die onderschrift die je nu heb is ook onwijs vet.
Is het mogelijk dat ik deze ook op gestuurd kan krijgen?
of hoe dat in zijn werk gaat
GRTZ

Walter

Ik had de banner geplaatst maar werd door een moderator 8-()) op de vingers getikt dat dit eigenlijk niet worden toegestaan :klap .
Om verder gezeur te voorkomen heb ik de banner maar weer verwijderd :'( .
Moeten we maar even een ander taktiek bedenken, aah ik weet al wat :ja .

Mijn onderschrift maak ik wel een URL van die naar Car-Clean verwijst :lol

Niet boos worden hoor....maar is het niet wat om dit als sticker te leveren bij de bestellingen?
Of op een kentekenplaathouder?

Ik vind 'm ook hartstikke mooi! Alleen CG mag inderdaad een iets minder prominente plaats hebben (dus niet op het eerste stuk), omdat het zeker niet één van onze hoofdmerken is, wat mij betreft dan hè. Maar dat is een minor detail:-b

Maar die banner is ook niet in jullie opdracht gemaakt toch ? Denk dat hij de merken vermeld, waarover hij tevreden is.

Groet, Peter