• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com klantenbanner!

Tim zei:
We hebben een bannertje hiervoor laten maken die je vanaf heden kan gebruiken als onderschrift op je favoriete forums.

Mag ook wel op een eigen website geplaatst worden he??
Ik heb hem in elk geval geplaatst

Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen jullie niet iets doen met een soort van Adwords van Carclean? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die aardige websites hebben met leuke bezoekersaantallen.

Misschien is het een idee om clicks te belonen met korting in de shop oid?

Als oud-moderator van het meguiar´s forum kan er het volgende over zeggen:

14. Geen commerciële activiteiten van concurrerende firma's/producten.

15. Het is dealers niet toegestaan om de PM functie te gebruiken voor het benaderen van nieuwe en bestaande forumleden met een commercieel doeleinde.

16. Het door dealers aanprijzen van goederen en hun activiteiten+winkel is niet toegestaan (ook niet door niet-dealers).

Reglement onderschriften:

1. Hyperlinks/URL's naar andere websites, telefoonnummers of e-mail adressen zijn niet toegelaten.

2. Foto's/ plaatjes zijn toegestaan, mits het maximum formaat van 600 x 100 pixels (lengte x hoogte) niet overschreden wordt.

3. Grof, vernederend of onbeleefd taalgebruik zal niet worden aanvaard.

Er staat niets in de reglementen dat een forumlid geen banner mag hebben, het enige waar ze over zouden kunnen vallen is regel 14, in de banner staan ook andere merken, en Meguiar´s is daar nooit zo blij mee ;)

en ik mag hem op het caravanforum alweer verwijderen, wegens reclame in het onderschrift...hahahahahahahaha was mijn eigen idee toen ik daar webmaster was :ja :-)^ was iig te proberen hé
gaan we niet moeilijk om lopen doen, heb respect voor de mening van het beheerteam :-)^

Ik ga hem plaatsen, ben zeer tevreden.
Buiten de banner, maak ik zowiezoo reclame over deze site op andere fora.
Zaterdag nog bij een Renault treffen geweest waar ik zeker 3 mensen op deze site heb gewezen:-)^

Is er ook een mogelijkheid om de banner zo te maken dat de bovenste regel er niet bijstaat (ik koop mijn spullen bij CarClean).

Vermoed namelijk dat er klachten gaan komen over sluikreclame ed en op die manier voorkom ik dat.
(Onzin trouwens want iedereen weet al waar we onze poetsspullen weghalen :-" )

Gr. Arjan

Ik heb de banner geplaatst voor mijn andere favoriete forum. Ik neem aan dat ik een banner van dat andere forum dan hier ook mag gebruiken?
Als er een probleem mee is hoor ik het wel.

Juffer1 zei:
Is er ook een mogelijkheid om de banner zo te maken dat de bovenste regel er niet bijstaat (ik koop mijn spullen bij CarClean).

Vermoed namelijk dat er klachten gaan komen over sluikreclame ed en op die manier voorkom ik dat.
(Onzin trouwens want iedereen weet al waar we onze poetsspullen weghalen :-" )

Gr. Arjan

Indd Arjan, daar hebben we al wat gezeik over zoals je hoorde.. waarschijnlijk moeten ze toch van de site af.. :s }:)w