• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com Oliebollenavond 2013

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Ook in 2013 is komt hij weer: de Carclean.com Oliebollenavond.

Voor de 3e keer op rij organiseren we deze avond waar je bij ons een oliebolletje en een glaasje glühwein kunt nuttigen.

Op de avond zelf hebben we weer een leuke actie, maar die verklappen we nog niet.

Inschrijven kan al wel:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=90

Eindelijk ingeschreven (dank voor de PM Tim ;-) ).

Na voorgaande edities te hebben gemist door het werk gaat het er dan eindelijk van komen! Ik heb er zin in!

Ingeschreven, en zie wel of ik eerst even naar huis ga voor een hapje, of direct vanuit het werk.

Overigens, misschien handig om in elk geval de datum (27 december) in de topic titel of de beginpost te vermelden.

Ik kom pas de 30ste terug vanuit Nigeria :-/ . Ik ben er dus niet bij maar verwacht dat het een mooie avond gaat worden.

Dus bovenop de gratis Gyeon Q²M Bathe Shampoo :rules t.w.v. €13,99 bij een aankoop van € 50 nog een actie. :!:jippie