• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geannuleerd: Yes! Carclean Oliebollenavond 2022

Nee ik ga dit niet redden helaas. Had het leuk gevonden wat mensen van het forum live eens te zien. Misschien met een andere bijeenkomst eens.
 
Voor mij helaas iets te ver. Ooit kom ik nog wel eens een bakkie doen (en waarschijnlijk met meer vertrekken dan dat ik nodig heb :eyes: )
 
Helaas is het aantal aanmeldingen onvoldoende om de leuke avond doorgang te laten vinden. De avond is geannuleerd. Dennis neemt contact op met de inschrijvers en het geld wordt teruggestort. :pensive:

Waarschijnlijk organiseren we hem in de toekomst ook niet meer. Hoewel wij het nog steeds een leuk initiatief vinden, zijn maar weinig mensen bereid om een plekje vrij te maken in hun schema. We gaan voor de toekomst wat anders verzinnen.
 
Zonde maar te begrijpen met een laag aantal aanmeldingen. Vond het altijd een leuk moment om andere mensen te ontmoeten die je alleen van hier digitaal kent. Hopelijk worden toekomstige andere initiatieven beter bezocht want juist het persoonlijk contact maak het nog leuker!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Begrijpelijk helaas. Het is ook een drukke periode voor eenieder, dus ik denk dat de behoefte om samen te komen er wel degelijk is. Wellicht een nieuwjaarsreceptie?
 
Er komt een Summer Detail Day komend jaar @schaef waarschijnlijk 12 of 19 augustus.
Heb ze in de agenda gezet :laughing:

Screenshot_20221220_105444_Calendar.jpg
 
Zonde dat het niet door gaat voor de leden die wel van plan waren om te komen. Maar begrijpelijk uiteraard.