• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geannuleerd: Yes! Carclean Oliebollenavond 2022

Was ook graag gekomen, maar laatste dagen van het jaar zijn hier op werk helaas te druk. SDD heb ik ook vast in de agenda gezet!
 
Als jullie nou eens verhuizen naar omgeving veenendaal ofzo zit je wat centraler ;) nu is het voor mij ruim 1,5 uur rijden met wind mee.
 
Erg, heel erg jammer. Had er wel zin in. Kan het wel begrijpen, en respecteer ook ieders keuze daarin.

Tja, het is van alle dag. Tijd is een keuze.
Helaas hebben we vaak het gevoel tijd te kort te hebben, maar vaak is het een kwestie van (juiste) prioriteiten stellen. Het overkomt mij ook nog wel eens. Geen tijd voor dit of dat, omdat ik een verkeerde keuze/prioriteit heb gesteld. Want als je iets echt graag wilt... Maar goed, heb je niets aan nu.

Wel een idee. Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot de gebruikersgroep is. Wellicht zijn diverse kleine events per kwartaal het organiseren waard, met eens in de zoveel tijd een groter event? Wellicht is, op basis van gebruikersprofiel, te achterhalen waar interesses liggen en daarop inspelen??

Als ik de creativiteit erop los laat:

Agenda 2023
  • Januari - Schoon en nieuw borrel (50 personen)
  • Mei - Summer Detail BBQ (50 personen)
  • Augustus - SDD (2-jaarlijks / groots) en Back to work (2-jaarlijks / 50 man)
  • November - Winter Detail Fair (50 man)

@Tim & Co: Succes met organiseren!! :blush: