• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oliebollenavond 28-12-2018!

E

Etterual

Guest
Op vrijdag 28 december 2018 organiseren wij de jaarlijkse oliebollenavond waar we gezellig samenkomen met onze klanten om het succesvolle jaar af te sluiten! Kom tussen 17.00u en 20.00u langs voor een lekkere oliebol of appelbeignet met een warme chocolademelk.

Bij de inschrijving voor dit evenement vragen wij €5 inschrijfgeld om zeker te zijn van jouw inschrijving en rekening te houden met de inkoop van de lekkernijen. Op de oliebollenavond wordt deze €5 weer in mindering gebracht op jouw aankoop. Ontvang bij elke order van €50 of meer een gratis Wowo's product! Je kunt hierbij kiezen uit de volgende producten:

Wowo's Interior Finisher 500ml t.w.v. €14,99
Wowo's Final Shine 500ml t.w.v. €14,99
Wowo's Dry Shampoo 500ml t.w.v. €12,99
Wowo's Tyre Restorer 500ml t.w.v. €13,99

Van bovenstaande producten hebben wij een beperkte voorraad, OP=OP!

Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname. Maximaal één gratis promotieartikel per persoon. De aanbieding geldt alleen in onze showroom, niet online. Om deel te nemen aan de oliebollenavond dien je je in te schrijven voor dit evenement. VOL=VOL.

Namens het gehele Carclean.com team wensen wij iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig 2019!

Inschrijven voor het evenement kan hier!

Oliebollenavond 2018.jpg
 
Omdat ik afgelopen maandag vrij was, moet ik waarschijnlijk vrijdag extra uren werken, dus de oliebollenavond zit er dit jaar voor mij niet in.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR