• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oliebollenavond 2016!

Ik heb keurig netjes een bevestiging gekregen van CC.
Misschien kan @Tim even checken of je bent aangemeld?

@Istnogferarie en @Kees-sw, heb spam-box gecheckt; niets van CC.
Als @Tim het (terdege) aangemeld zijn inderdaad wil en kan nagaan, dan heel graag.
Zou het jammer vinden als ik - direct bij mijn eerste keer dat ik erbij wil zijn - door e.o.a. "hikje" buiten de boot zou vallen.
 
@Istnogferarie en @Kees-sw, heb spam-box gecheckt; niets van CC.
Als @Tim het (terdege) aangemeld zijn inderdaad wil en kan nagaan, dan heel graag.
Zou het jammer vinden als ik - direct bij mijn eerste keer dat ik erbij wil zijn - door e.o.a. "hikje" buiten de boot zou vallen.

Als je inderdaad niet aangebeld kun je morgen ook eerst even contact opnemen met CC (en verwacht dat je toch wel welkom bent).

Behalve dat ik direct een bevestigingsmailtje gekregen heb bij aanmelding kan ik het ook op de webshop zien, maar anders dan Bikkel: als ik ingelogd ben op de webshop, dan linksboven op 'clinics/evenementen' klikken, en dan op de pagina die je dan krijgt bij de oliebollenavond op 'informatie' klikken: ik krijg dan te zien dat ik niet kan inschrijven omdat ik al ingeschreven ben.
 
Op de CC site kan je bij mijn account, mijn clinics aanklikken. De onderste regel moet dan staan oliebollen avond 2016.

Excuus voor mijn n00b-gedrag. Op homepage vind ik "Mijn Carclean.com". Onder mijn naam staan 5 symbooltjes (gegevens t/m verlanglijst). Neem aan, dat je die bedoelt met "mijn account". Vind daar echter niets wat op "mijn clinics" lijkt, laat staan (de bevestiging van) mijn deelname. Kijk ik op de verkeerde plek?

Uiteraard wel elders onder "aankomende clinics" de Oliebollenavond gevonden, maar met de aanduiding "vol".

Om allerlei onnodig 5-voor-12 stress gedrag van CC te voorkomen zal ik de raad van @Cordoba opvolgen en morgen wel even bellen.
Ik vermoed dat - als er inderdaad iets mis is gegaan - ik toch wel welkom zal zijn; ik had mij namelijk écht op tijd aangemeld.
Dank voor ieders reactie en hopelijk zie ik jullie morgenmiddag in Berkel.
 
Schermafdruk 2016-12-29 22.38.44.png

Zo ziet het er bij mij uit
 
Kijk op Carclean.com niet op Carclean.com

Carclean.com wordt niet meer ontwikkeld en daar wordt binnenkort de stekker van uitgetrokken.

Excuseer mij als ik wat geïrriteerd overkom, maar op Carclean.com staat met koeienletters bovenin dat je met 1 simpele klik naar de nieuwe site kan gaan, maar dan wordt er toch besloten om op .nl te blijven en niet verder te kijken dan je neus lang is.

Kijk dus hier:

https://www.carclean.com/nl/my/clinics

Makkelijker dan dit kan ik het niet maken. Wil je toch per se op .nl kijken, kijk dan hier:

https://www.Carclean.com/My/clinics.aspx
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bikkel
Beste @Tim, 'k kan mij volledig voorstellen dat je enigszins kribbig wordt van mijn n00b-gedrag. Mijn oprechte excuses.
't Is echter absoluut geen opzet. Wordt/werd puur veroorzaakt door het auto aanvullen van de url zodra ik carclean intype, het selecteren van de eerste optie die oppopt bij het gebruik van Google, constateren dat ik direct ingelogd ben waarbij vervolgens alles ogenschijnlijk goed lijkt te werken enz. enz.

Anyway, 'k stel vast dat er nu niets qua bevestiging onder My Clinics staat. Er is dus inderdaad iets niet goed gegaan met mijn eerdere aanmelding. Mogelijk veroorzaakt door het .nl gebruik in plaats van .com. Dat wordt dus een belletje met CC.

Ik herhaal nog maar een keer wat ik eerder al gepost had: hoop jullie bij de oliebollenavond te zien..
 
Ik eet even wat en dan kom ik ook. Toch leuk om een keer gezien te hebben waar ik mn spullen bestel, en wellicht nog wat nieuwe spulletjes te kopen:)
 
Dames en heren .. voor zo dadelijk .. laat het jullie smaken die oliebollen :yum .. voor de medewerkers van Carclean .. bedankt voor jullie acties, adviezen en service .. op een gelukkig, gezond en CC vol 2017 :party: .. en dat de smerigste auto vanavond mag winnen :p ..
 
  • Leuk
Reactions: Tim