• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oliebollenavond 2016!

@Istnogferarie Ik woon niet meer in Gouda, ik werk er alleen 4 dagen in de week (en de rest van de werkweek in Bodegraven), het is heel vriendelijk aangeboden, maar zelfs al zou ik vanaf CC een lift naar mijn huidige woonplaats krijgen, dan nog zit ik vervolgens met het probleem dat mijn auto op mijn werk in Gouda staat en ik 's maandags in Bodegraven aan het werk moet. Handigste voor mij is dus gewoon niet teveel drinken en gewoon zelf rijden.
 
Je bedoelt toch niet die schade auto

Voor degene die geen Facebook hebben.

Dit is @Tim z'n auto. Cadeau gekregen van een anoniempje....

FB_IMG_1482783548650.jpg


FB_IMG_1482784130264.jpg


FB_IMG_1482783551258.jpg


FB_IMG_1482783556460.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR
Oh man, als ik toch de persoon zou zien die zo'n schade maakt aan je auto...
Ik heb zelf al tig schadetjes aan mijn auto (gehad), maar nooit zo'n erge als deze,
Dit moet echt zeer lomp zijn gegaan...
Wat bezield mensen om zo achteloos om te gaan met andermans spullen?
 
Zo..... da's geen parkeerschade, maar meer een: Ik kom met mijn Gamma kar en daarop een plaat mdf van 122x244 aangekacheld en kan niet op tijd stoppen...!
 
Gezien de lage hoogte waar de schade begint en hoever ie naar boven doorloopt, geloof ik ook niet in een auto als dader. Ik dacht meer aan zo'n kar waar de supermarkten mee bevoorraad worden, maar zo'n kar van een DHZ-keten kan natuurlijk ook.

file.php?file=30459207521f85f93c6e175652f3f42369efac1d_261x400.JPG
 
Heftige schade ... kan het eruit met enkel uitdeuken? Komen er nog meerdere even buurten?
 
Laatst bewerkt: