• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oliebollenavond 2016!

Verloren.....want auto is schoon. Kreeg wel een grondige inspectie...

IMG-20161230-WA0024.jpg


Het was een geslaagde en vooral gezellige avond waarbij heel wat werd afgelachen.
 
Was om 23:00 uur weer thuis, "iets" boven de toegestane maximum snelheid gereden.:eek:
Leuk om meerdere personen die je "kent" van dit forum nu eens in levende lijve te zien, en te spreken!
Wat mij betreft een geslaagde avond (werd daardoor een stukkie later dan 20:00 uur eindtijd).
Complimenten voor de dames en heren van CC voor de gastvrijheid!
 
Carclean, hartstikke bedankt voor de gastvrijheid en de professionele adviezen.
Medecardetailers natuurlijk ook bedankt voor de gezelligheid en adviezen.
Ik heb weer mooie spulletjes gekocht waardoor ik mezelf flink kan uitleven op de binnen- en buitenkant van de auto. :)

greetz,

Arno.
 
Het was weer een gezellige avond, en weer wat gezichten bij de nicknames leren kennen.

@Tim Aandachtspuntje: op de folders die ik meekreeg bij de aankopen, stond alleen email en website met .nl adres vermeld, als verkooppunt.
 
Dat is logischerwijs onderdeel van de gefaseerde migratie @Cordoba om alles weg te gooien is ook zo wat. Dat is kapitaalvernietiging om niets.

Je zult het ook merken met de verzenddozen die wij gebruiken. Daar hebben we ook nog veel Carclean.com voorraad van. Als we dat weg zouden doen, dan praten we letterlijk over het vernietigen van € 15.000 of meer.

Ik was zelf eerder naar huis. Voel me aardig beroerd en het lampje ging gisteren uit. Sorry. :confounded:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Dat is logischerwijs onderdeel van de gefaseerde migratie @Cordoba om alles weg te gooien is ook zo wat. Dat is kapitaalvernietiging om niets.

Je zult het ook merken met de verzenddozen die wij gebruiken. Daar hebben we ook nog veel Carclean.com voorraad van. Als we dat weg zouden doen, dan praten we letterlijk over het vernietigen van € 15.000 of meer.

Helemaal eens Tim, gewoon opgebruiken. Heb al bij diverse bedrijven gezien dat er vrachtwagens vol bedrukt papier en enveloppen zo werden weggegooid.
 
Beterschap Tim, al zal dat pas komend jaar gaan werken. :p

Wat de folders betreft: ik dacht dat het 'verse' folders waren, dus vandaar mijn opmerking. Andere tussenoplossing die je kunt overwegen is stickertje met .com aanduiding (zal voor de dozen niet lekkerwerken vanwege benodigd formaat)