• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com wash/rinse/wheels stickers.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Het valt mij op dat veel detailshops stickers verkopen voor op de wasemmers.
Ik zou graag een sticker willen hebben met "carclean.com" voor op mijn wasemmers.
Meteen goede reclame voor de naamsverandering. @Tim?

Iemand anders die interesse zou hebben een een setje stickers?

Zoiets als deze;

Capture.PNG
 
Als ze goedkoper zijn dan de Dodo Juice stickers lijkt het me wel wat, want voor meer dan €16 koop ik liever wat anders :innocent:.
Maar herinner mij iets van Monello handwas stickers die er uiteindelijk ook niet zijn gekomen.
 
Het lijkt mij super leuk als CC een eigen sticker lijn uitbrengt.
Maar ben bang dat het er niet snel van gaat komen.
De Wash Rinse en Wheel stickers zijn al te koop van Dodo.

Dan komt er eerder een normale CC sticker.
 
Ik vind de Dodo Juice stickers juist erg tof. Alleen is €11 voor 2 stickers nogal wat geld.

Als er Carclean.com stickers zouden komen met een beetje een leuk uiterlijk en een schappelijke prijs zou ik ze zeker afnemen.
 
Ik zou ook graag nog Carclean.com wash & Rinse stickers willen zien.

Waarom? Omdat ik totaal niet merkgebonden ben, en wel af en toe de vraag krijg met wat ik gebruik en waar het vandaan komt. Kun je op deze wijze makkelijker laten zien vindt ik.


Maar dat is net als met al het andere merchandise, je vindt enorm veel van alleen de merken.
Een Carclean.com Polo voor in de zomer en een Carclean.com Hoodie voor in de winter zou het helemaal afmaken. Zonder teveel poespas als gekke teksten erop. T-shirts met slipjes vindt ik helemaal niks. Lekker clean met op de achterzijde een groter logo, en op de voorzijde een logo in het klein zou gewoon leuk zijn.

Maar het belangrijkste is dat ik dan ook geen gezeur meer krijg omdat ik steeds de verkeerde kleding aan trek tijdens het wassen/detailen. :innocent:
 
Ik denk dat uiteindelijk niemand op Carclean.com stickers zit te wachten. Ik vind het zelf een beetje suf om dat soort stickers te maken van de naam van de webshop zelf. Eerder lijkt het me dan leuk om een Monello variant daarvan te maken.

Jaren geleden schreeuwden mensen dat ze zo graag Carclean.com shirts wilden hebben. En we hebben toen echt leuke shirts laten maken. We zitten nu nog steeds met een restpartij van die shirts, nu 8 jaar later...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ja, Monello stickers mogen ook! (Kats vergeten)

Kan het me inderdaad nog goed herinneren van die interessepeiling destijds, iedereen wilde inderdaad graag die t-shirts waaronder ikzelf ook. Maar ik haakte al erg snel af door die gekke texten,... Dat is sowieso niet mijn ding,... En daarom heb ik ook deels een hekel aan die merkgebonden dingen.
 
Jaren geleden schreeuwden mensen dat ze zo graag Carclean.com shirts wilden hebben. En we hebben toen echt leuke shirts laten maken. We zitten nu nog steeds met een restpartij van die shirts, nu 8 jaar later...

Waar staan deze op jullie site? ..