• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CarPro - SoPure

Leon1987

Detailing addict
21 okt 2008
394
62
36
Iemand idee hoe bovengenoemd product te gebruiken?

Sprayen op bijv. de hemel van de auto en nawrijven met een doek?

Nog bepaalde dingen waar ik op moet letten?
 
Het werkt i.c.m. (zon)licht dus de onderkant van een stoel is geen optie. Hoofdsteunen, dashboard zijn de plekken waar die het goed op doet.
 
Zoiets ja, het werkt wel. Je ruikt 'niets', wat uiteindelijk ook de bedoeling is. Maar die claim van een jaar moet je wel niet geloven, ik rook niet in de wagen, ik heb het destijds wel getest en iemand die niet rookt laten ruiken. Het verwijdert effectief die geur, maar na een maand of 4-5 is het effect ver zoek. Dit was voor mij het 'slechtere' product van Carpro, want de rest is the poo.

Gewoon opnevelen en wat inwrijven/afwrijven, ik heb het wel een paar minuten laten rusten voor ik begon te vegen.
 
werkt goed,ben mn stank kwijt uit mn clio(eindelijk)in combi gebruikt met de valet-pro odor etaher met enzymen
 
Tja, dat is ook maar een schatting. Maar ik vondt voor de claim van een jaar het wat flauwtjes, en het is eigenlijk veel geld voor een klein flesje.
 
B.K.

Je zei dat je er niet zo tevreden over bent.

Ik ben op zoek naar iets dat eventuele geurtjes weghaalt.
Op zich ben ik geen voorstander van allerhande chemische geurtjes. Het liefst van al heb ik nog de geur van het lederen interieur (die ook al weggetrokken is)

Echter rook ik wel in de wagen. Ondanks dat ik het tot een minimum probeer te beperken en altijd met open raam rook...
Ben ik toch op zoek naar iets dat deze geur weghaalt. Dat ik dan ook geen ledergeur meer heb na de Gliptone neem ik er wel bij.

Is het echt iets dat geruime tijd blijft werken? Je zegt dat het na 4-5 maanden wel verdwenen is.

An sich heb ik er geen moeite mee dat ik het elke 3-4 maanden moet herhalen.
Maar dan moet het ook echt blijven werken gedurende deze periode.
 
Denk dat iemand anders moet gaan antwoorden gezien het feit dat B.K. er reeds al een half jaar tussenuit is
 
Ik gebruik ook de SoPure tot tevredenheid. Al is een jaar inderdaad erg overtrokken. Om de 6 maanden opnieuw behandelen is voldoende.

Ik heb het ook niet op (chemische) geurtjes, deze verhullen de stank alleen maar waardoor deze na verloop van tijd weer terug komen.
Een auto moet ruiken naar.... auto, niets meer, niets minder.

Je moet bij de bron beginnen, dus stoppen met roken :!

Het product werkt d.m.v. UV licht, dus het is belangrijk de auto in de zon te zetten.

Meer info, Klik hier
 
bedankt!

Je bevestigde m'n vermoeden.
De wagen staat tijdens mijn werkuren in de open lucht. Dus dat is alvast geen probleem.

De bron aanpakken is op dit moment (nog) geen optie :D
 
psychoboarderke zei:
De bron aanpakken is op dit moment (nog) geen optie

Gewoon doen. Het is goor voor je interieur en je medepassagiers.

Ik zelf heb 5 basisregels in de auto:

- niet roken
- niet eten
- niet drinken
- geen kinderen
- geen sex

:grinning:

Zo hou je het schoon en netjes ...
 
Let wel op dat het product uv nodig heeft om te werken, meerdere nieuwe wagens hebben tegenwoordig zonne en warmtewerend glas. dit glas stopt de uv straling, zo werkt sopure in mijn ford gewoon weg niet goed.
 
UV lamp erin hangen?

(rook zelf gelukkig niet en moet er niks van hebben, gewoon niet zo zenuwachtig leven ha ha)
 
nicknameless zei:
@ Jan,

en de ramen open en de auto op de oprit zetten? Ideetje? :idee
Zou kunnen, maar als de ruiten open zijn lucht de auto ook zo, dan heb je het al niet meer nodig. Tevenss staat mijn auto het grootste deel van de dag gewoon op een openbare parking, daar laat ik de ruiten niet open.
Het was gewoon een tip die ik wou meegeven en iets is waar je moet over nadenken alvorens het aan te schaffen.
 
@ psychoboarderke , gebruik dit product ook en ben er tevreden van
heb nog een beetje over , als je het eens wil proberen laat je het maar weten .
grtz johan