• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Carwash Cayenne

De kleur van de porsche is er een die swirls redelijk weet te verbergen normaal, maar wat heb jij dat verschil mooi in kaart gebracht zeg. Leuk verslag om te lezen en mooi resultaat, petje af ;)
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Echt ongelofelijk wat je hebt weten neer te zetten, kunst!!

De hoeveelheid kunde, expertise, maar vooral ook geduld die je hiervoor op moet brengen vind ik bewonderingswaardig! Geweldig werk geleverd en ook mooi geschreven!
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Dat zijn veel te lovende woorden @Heijneker. Kunde, expertise...
Je doet me blozen.

Laat me duidelijk wezen. Ik ben helemaal geen expert! Tijdens deze detail waren er limieten waar ik tegen aanbotste.
Met een beetje gezond verstand, een goeie portie volharding en geduld kom je al heel ver. Ook heb ik het geluk om een paar contacten te hebben, waar ik met detailgerelateerde vragen terecht kan.
Al doende leer je en bij elke detail neem je die ervaringen weer mee.

Bij deze detail had ik na de eerste paar panelen echt het gevoel:”Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen!” Het vorderde echt niet zoals gehoopt, maar net dan moet je op de tanden bijten en doorzetten.
Het resultaat is dan ook leuk meegenomen.
De voldoening die je nadien voelt en de eigenaar die me nadien contacteerde, omdat hij volledig van z’n sokken geblazen was van hoe de wagen er nu uit ziet. Daar doe je het toch voor