• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ceramische coating

Ik had laatst een test panel en die gehele gepolijst en 3 vlakken gemaakt, 1 gepolijst, 1 gecoat en 1 in de fusso. Met de coating kwam echr zichtbaar naar voren, zowel in kleur als diepte.
 
Tot nu toe heb ik mijn wagens steeds behandeld met wax. Ik ben hier zeer tevreden over...werkt perfect doch is vrij intensief, afhankelijk van de wax.
Waarom heb ik nog geen keramische coating gebruikt? Omdat ik schrik heb om iets te misdoen en de lak van mijn wagens naar de knoppen te helpen.
Mijn vraag dus...welke keramische coating raden jullie aan ? Ik moet dus een coating hebben die zijn werk goed doet, doch ook gemakkelijk aan te brengen is voor de "amateur".
Ik zou het eerst eens willen uitproberen op de wagen van mijn vrouw (bmw f34) :)
Het is een wagen met een lichte kleur...als dat tenminste van belang is.

PS: als de kleur van belang is, zou ik ook graag willen weten wat aanbevolen wordt voor een donkere wagen, namelijk zwart.

Alvast bedankt !
[mod] Lees onze forumregels door als je wilt. Nummer 19 is hier van toepassing:
19. Productreviews, -aanbevelingen en -adviezen moeten overeenkomen met het productassortiment dat Carclean.com voert. [/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator: