• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chemical Guys Jet Seal 109 geschikt voor LM-velgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alf

Detailing rookie
18 aug 2010
56
0
Hallo luitjes,
Ik heb net een lading spullen gekocht en heb geen wheelwax besteld. Wel heb ik Chemical Guys Jet Seal 109 gekocht voor de lak. Kwam als een van de beste uit de test. Is deze ook te gebruiken voor mijn LM-velgen? Of is deze beduidend minder dan een wheelwax?
:weetniet

Heb je zelf ervaring met Jet Seal 109 voor je velgen? Hoe is jouw ervaring daarmee ten opzichte van andere wheelwaxen/ sealants? Beter, gelijk of wat minder qua standtijd?

Ik zelf niet...want heb de jetseal niet(een maatje van me wel)ik gebruik altijd rejex voor mn velgen

ik heb de jetseal wel gebruikt als velgenwax.
gaat prima!
gewoon niet tussentijds schoonmaken met velgenreiniger.
maar met (restje)shampoo.

standtijd is ongeveer hetzelfde. heb het niet 1 op 1 kunnen testen.

Ik gebruik de Jetseal ook voor mijn zomervelgen op aanraden van een klein velgrenovatiebedrijfje.
Mijn velgen hebben een gepolijste rand ZONDER blanke lak, Jetseal was het meest geschikt hiervoor.
Standtijd :weetniet

Bedankt voor jullie tips.
Ik ga dit ook voor mijn velgen gebruiken.
:jippie

Mag op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.