• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chemical guys jetseal 109

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Mijn Poorboy's EX-P was al op en de Wolfgang paint sealant 3.0 loopt nu ook op z'n einde. Nu wil ik de Chemical guys jetseal gaan bestellen , maar is de CG anders of beter dan PB ? En of( is) CG minder dan Wolfgang ? Iemand ervaring met deze 3 ?
 
Uit een test op Detailingworld is de Jetseal 109 als een van de betere sealents uit de test gekomen. Er is daar gekeken naar een lange duurzame werking, beading en sheeting.

De Wolfgang komt ook in de lijst met toppers..

Het lijstje:
sealent

Autoglym Extra Gloss Protection
Chemical Guys: M-Seal, Jetseal 109, Speed Amor
Klasse AIO and Sealant Glaze
Hi Temp Paste
Zaino AIO, Z2 and Z5
Wolfgang Deep Gloss Sealant.

Wax

Autoglym Hi Def
Collinite 915 Marque D'Elegance
Nattys White & Blue
RaceGlaze 55
Swissvax Divine, Mystery, BoS and Concourso
Victoria Concours
***** Vintage and Glasur
 
Ik zit er aan te denken de Jet Seal 109 aan te schaffen als mijn huidige sealant op is (kan overigens nog wel even duren).
Ik heb de test op DW gelezen en verder de nodige positieve reviews hiervan gezien. De Jet Seal zou volgens die berichten ook makkelijker verwerkbaar zijn t.o.v. de EX-P.
Hij is wel een paar euro duurder.
 
Heb ze beide staan. Mijn ervaring is dat de Jetseal duurzamer is,.vooral in de winter als het op weerstand bieden tegen extra vervuiling aankomt.
Deze samen met 2 laagjes collinite aangebracht en al 4 mnd plezier van!