• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

chemical resistant sprayer

Bjard

Detailing rookie
7 mrt 2012
192
0
Even een vraagje over de Chemical resistant sprayer,

komt deze nog een keer op voorraad? nu staat er dat hij pas weer in 2099 op voorraad is alleen vind ik dat een beetje te lang wachten :lol

De sprayers die ik van de action heb zijn echt belachelijk slecht. Alle drie zijn ze na 5 keer sprayen kapot gegaan. Ik heb toen bij 1 fles de sprayer er even op laten zitten en zag later dat de sprayer is gaan reageren met de meguiars van APC... Zou dus lekker die van Poorboys bestellen of even geduld hebben, ze zullen vast weer binnenkort bestelbaar zijn.

Is al veel voorbijgekomen hier hoor :

HG heeft mooie sprayers : +- 3.50 €...........en dan zit er nog 0.5 L ruitenreiniger of iets anders in.

Gebruik er al enkele wekelijks en nog geen enkele is stuk gegaan .

( = tegen de cc shop :schaam maar voor het geen je over hebt koop je beter extra spullen ...... in de shop :ja )

Heb de 'goedkope' PBW triggerfles 650ml, met APC erin en Bug Squash. Doet het na een half jaar nog steeds prima (zijn trouwens superflessen voor dat geld), maar met agressiever spul gaat het wel kapot denk ik.

De sprayers van Autoglym zijn ook erg fijn. Ik heb al enkele flesjes 'De-icer' verslonden in de afgelopen jaren en gebruik die nu voor APC, Bugsquash en dergelijke.
Bij de velgenreinigers haal ik de sprayer er vanaf en draai ik er gewoon een dop van een cola fles op.

Ik heb iets van 10 pbw standaard sprayers liggen en die zijn ook super, alleen voor het zure werk moet je ze niet gebruiken of na gebruik direct doorspoelen.