Zaterdag & vandaag bezig geweest met een nog zeer nette camaro SS. De auto is verleden jaar volledig gespoten, in 2 basislagen, 3 lagen kleur en 3 lagen blanke lak + de lastigste detail kleur volgens mij ]-0. In totaal ben ik 17,5 uur bezig geweest en je ziet er niet veel van, maar het resultaat mag er wezen.
Stappenplan:
- Gewassen met Dodo Juice BtbM
- Gekleid met de Gentle Grey klei van Dodo
- Chroom gedaan met de DAP500, light green polishing pad & Proffesional polish
- Lak met de oranje pad en SSR2.5, daarna wit-SSR2.5 en geeindigd met light green en PP
- White Diamond en zwarte pad
- EX-P met rode pad (kan ik hier beter een blauwe pakken, of is er niet veel verschil?)
- 2 lagen Natty's
Intrieur nog netjes stof gezogen, leer schoon gemaakt met APC 1:30 en het leer nog gevoed met een spulletje die me ma had staan.
Wat voor foto's
Na
& voor de liefhebbers. Motorblok, deze is enkel schoongemaakt aangezien het blok deze maand er uit gaat voor een grondige revisie.
Vond het zelf een ontzettend moeilijke klus. Telkens zie je weer iets zitten wat je vanuit een eerder standpunt niet zag. Gelukkig was de eigenaar zeer tevreden, en ik was ook tevreden met het resultaat. Op de foto's is het verschil zeer slecht te zien, naar mijn mening, maar kreeg het detail er niet goed op. (camera is een IXUS)
Stappenplan:
- Gewassen met Dodo Juice BtbM
- Gekleid met de Gentle Grey klei van Dodo
- Chroom gedaan met de DAP500, light green polishing pad & Proffesional polish
- Lak met de oranje pad en SSR2.5, daarna wit-SSR2.5 en geeindigd met light green en PP
- White Diamond en zwarte pad
- EX-P met rode pad (kan ik hier beter een blauwe pakken, of is er niet veel verschil?)
- 2 lagen Natty's
Intrieur nog netjes stof gezogen, leer schoon gemaakt met APC 1:30 en het leer nog gevoed met een spulletje die me ma had staan.
Wat voor foto's
Na
& voor de liefhebbers. Motorblok, deze is enkel schoongemaakt aangezien het blok deze maand er uit gaat voor een grondige revisie.
Vond het zelf een ontzettend moeilijke klus. Telkens zie je weer iets zitten wat je vanuit een eerder standpunt niet zag. Gelukkig was de eigenaar zeer tevreden, en ik was ook tevreden met het resultaat. Op de foto's is het verschil zeer slecht te zien, naar mijn mening, maar kreeg het detail er niet goed op. (camera is een IXUS)