Misschien een domme vraag maar zou je niet het zelfde resultaat kunnen bereiken met een standaard touch up en een beetje thinner of terpentine?
Daar dacht ik inderdaad aan. Of is thinner te agressief voor?
Zopas een setje gekocht. Benieuwd naar het resultaat. Alleszins goedkoper dan spuitwerk en beter dan niets doen aan de steenslag.
Zou dit ook werken op plastic ondergrond van de bumpers? Ik heb nl al een paar steentjes tegen de voorbumper aangekregen en op een lichte lakkleur valt dit uiteraard enorm op!
Iemand enig idee of de blending solution te gebruiken is met een potje lak van de spuiter?
Dat zou idd ook goed kunnen. Ik vul zelf weleens hele fijne graveringen met lak, en als het dan aan begint te drogen haal ik het overtollige weg met een wattenstaafje met wat acetonIk gebruik al jaren nagellak remover zonder aceton om steenslag glad te maken werkt perfect zonder de lak aan te tasten
ik heb dit gebruikt op de bumper. worked like a charm; Zeer tevreden van de prijs-kwaliteit verhouding van Chipex !Zou dit ook werken op plastic ondergrond van de bumpers? Ik heb nl al een paar steentjes tegen de voorbumper aangekregen en op een lichte lakkleur valt dit uiteraard enorm op!