@awaces:
Het resultaat is er dan misschien wel, maar ik ben het met Marcus eens: je vraagt om advies, je krijgt vervolgens ook goed (en welgemeend) advies, en je koop dan toch andere artikelen (bovendien zonder uit te leggen waarom je nou dan die andere artikelen hebt gekocht en niet de artikelen die jou geadviseerd zijn)....
Tuurlijk heb je alle vrijheid om alles zelf te bepalen, maar ga dan niet eerst vragen om advies.
Eén klein voorbeeldje:
in jouw post #21 geef je als wax aan "Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml"
in post #24 wordt dit door GMToyota bevestigd als goede wax
in post #45 vraag je of de wax in de door jou geposte afbeelding goed is
maar, zie post #46, die staat niet op jouw afbeelding... in deze post wordt overigens wel weer de Collinite geadviseerd of eventueel een wax van Natty's
ook post #47 adviseert de Collinite
maar wat zien we vervolgens in jouw post #48: je hebt de Autoglym - Aquawax Kit gekocht
En zo staat er nog wel meer "vreemds" in (althans, voor mij vreemd).
Misschien heb ik geen recht van spreken (maar ik bemoei mij graag met anderen
) maar ik lees nu dit forum sinds begin mei en nog steeds kom ik (gelukkig!) nieuwe dingen tegen, nieuwe standpunten, nieuwe ideeën. Langzaam maar zeker krijg ik nu een eigen (zeer bescheiden) collectie waarmee ik zo ongeveer alle stappen wel kan doen. Maar als ik hier om advies vraag en ik krijg dan ook advies (zelfs al gaat dat tegen mijn gevoel of overtuiging in) dan luister ik daar wel degelijk naar.... In het algemeen hebben de forumleden die reageren veel meer "weet" van alles dan ik.
En dat mis ik een beetje bij jou (maar nogmaals, dat is mijn gevoel, en dat hoeft dus niet de waarheid te zijn...).