• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To CleanRiders aflevering: professioneel je auto wassen...dit MOET je weten!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
Vaak zien we dat auto's gewassen worden op een manier waarvan we denken: dat kan beter! In deze aflevering vertellen we je niet alleen 5 simpele stappen om je auto op professionele wijze met de hand te wassen, maar delen we ook een bijzondere (geheime) tip in stap 4!


0:00 Introductie
0:33 Stap 1 - Benodigdheden
1:03 Stap 2 - Velgen reinigen
4:37 Stap 3 - Wassen
12:10 Stap 4 - Drogen
16:05 Stap 5 - Perfectioneren

Gebruikte producten:

Wassen
Monello Washmitt
Monello Lavare (Shampoo)
Monello emmers

Velgen en banden
Monello Wheel Mitt
Monello Wheel Woolie Large
GYEON Tire Cleaner
Nanolex Wheel Cleaner
Monello Piccolo Nero
Dodo Juice Tire Brush

Drogen
Monello Acquafobia
Monello Doppino

Perfectioneren
Poorboys World Spray & Wipe
Monello Peluche Verde

Stjärnagloss Gummi
Dressing Applicator
 
Schitterende instructie. Kwaliteit! Ook de index is perfect.

Mijn tip is daarnaast altijd: Wanneer je geen tijd hebt om het goed te doen, doe het dan niet!
Anders ga je haasten en maak je alleen maar krassen. Dus neem je tijd.
Hoe vaker je het volgens deze methode doet, hoe sneller je wordt.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat en Tim
Goed bezig heren, erg leuke, leerzame en duidelijke video! Vooral de humor tussen Johan en Tim is erg leuk!

Haalde er zelf ook nog wat slimme tips uit (altijd goed om je eigen werkwijze te verbeteren).

Hopelijk gaan meer mensen na het zien van dit filmpje inzien dat met de hand wassen helemaal niet ingewikkeld of duur hoeft te zijn (maar juist leuk en ook beter voor je auto en op termijn ook nog goedkoper dan de krasstraat). En gaan ze lekker zelf wassen en natuurlijk inkopen bij Carclean. :)

Misschien tip om op secchio wash kit met nieuwe producten aan te passen of extra set aan toe te voegen n.a.v. de video? Dat ze in 1x alle producten uit video in set kunnen kopen? Lees op forum regelmatig vraag over wat je in basis (als je nog niks hebt) aan moet schaffen om al te kunnen starten met zelf wassen, dat lost die vraag dan gelijk op. Is maar een idee..
 
Laatst bewerkt:
Leuk filmpje, goede duidelijke uitleg en grappig gefilmd. Ook mooie shots aan het einde van de schone auto buiten. Heeft wat weg van de Amerikaanse YT kanalen. Keep it up, hopelijk volgen er nog meerdere.

Tipje van flipje : geef aan het begin en/of einde ook even aan dat de gebruikte materialen in de link onderaan de video's te vinden zijn.

Greetz Emiel
 
Leuk gedaan mannen, heb het een gemeende duim gegeven en hoop dat veel mensen het zullen zien! Goede uitleg en daarmee kun je inderdaad goed instappen als je nog niets weet.

Wat een prachtige beelden in de ondergaande zon trouwens, Volvo zal jaloers zijn (en ik stiekem ook een beetje).
 
  • Leuk
Reactions: Tim
200.gif
 
  • Grappig
Reactions: Tim
Goeie video, zelfs nog wat tips uit gehaald. Besef me nu wel dat ik mijn auto na 3 maanden wel weer eens mag wassen :)
 
  • Grappig
Reactions: Tim