• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinicspagina eindelijk online!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Daar is de pagina dan eindelijk, met een vertraging van 2 jaar :schaam is de clinicspagina dan eindelijk online. :party:

Clinics en demodagen zullen hier worden ingevuld. We moeten de meeste clinics nog invoeren en de pagina moet nog doorgetest worden, maar het is een goede start.

Zo kan je je bijvoorbeeld ook al inschrijven voor de DAP500 en PRO900 demodag (gratis). Let op! Vol=Vol.

Niet alleen clinics voor clubs komen hier online, maar ook algemene clinics waar iedereen zich voor in kan schrijven. We zijn ook van plan om algemene detaildagen hier online te zetten waar je je bij interesse ook voor in kan schrijven.

Op de clinicspagina zie je waar de clinic gehouden wordt, wat de planning is, wat de kosten zijn en hoeveel plek er nog beschikbaar is. Ook kan je na je inschrijving je deelname meteen online betalen!

Check de clinicspagina hier:

https://www.Carclean.com/Clinics.aspx

Laatst bewerkt door een moderator:
Is de DAP/PRO clinic een soort cursusdag of meer een uitgebreide salespitch? Ik weet namelijk al dat ik ze wil, maar zou graag onder toezicht ermee leren werken zoals op de DAP dagen van vorig jaar.
Komen zulke (betaalde) cursussen nog, of kan ik mij dan beter voor 5juni inschrijven? :)

leuk gedaan met die Google map trouwens ;)

Merci,
dan ga ik ook niet een van de plaatsen bezet houden waar iemand anders meer baat bij heeft

Hmm, ik heb me ingeschreven, omdat in het reviewtopic van de PRO900 de indruk werd gewekt dat je dan zelf wat kon stoeien met de PRO900.
Graag wat meer info over wat we wel kunnen verwachten dan.

Okee, tijdens een productdemonstratiedag kan je inderdaad wel zelf aan de slag met de producten. Maar het is geen clinic, je zal dus geen les krijgen in het werken met een rotary en de bijbehorende technieken.

Het is dus echt een dag waar er demonstraties gegeven worden. Je mag en kan ook zelf aan de slag met de machines, alleen met minder begeleiding. Wil je technieken onder de knie krijgen en les krijgen in het werken met de machines, dan zijn daar de clinics weer voor.

Het verschil tussen een demonstratiedag en een clinic:

Verkoopdemonstratiedagen:

- Deelname gratis
- Demonstratie van (nieuwe) producten, in dit geval de polijstmachines
- Inclusief koffie en thee, maar zonder lunch
- Zonder begeleiding en zonder de mogelijkheid om met je eigen auto aan de slag te gaan. Wel op onze demo opstellingen.
- Op de dag worden op meerdere tijdstippen per dag demonstraties gegeven en kunnen er producten worden aangeschaft.

Clinics:

- Deelname op basis van een vergoeding
- Uitleg van de technieken, handmatig of machinaal
- Centrale demonstratie van de betreffende producten
- Inclusief koffie en thee, met lunch
- Met persoonlijke begeleiding en de mogelijkheid om met je eigen auto aan de slag te gaan. Inclusief gebruik van machines en alle bijbehorende producten, pads, middelen etc.
- Onze mensen helpen je tijdens het praktijkmoment, geven je advies en persoonlijke demonstraties en begeleiding

:party Net ingeschreven voor de DAP demodag...de DAP staat op mijn verlanglijst voor verjaardag van de zomer.....

Baalde al als een stekker dat ik niet vrij kon krijgen op de dag van de Budel-meeting. Dit maakt het goed....

Kijk en dan is bijna de helft alweer ingeschreven voor deze dag.

Voor wat clubs weer nieuwe clinics online gezet.

Wat ik helemaal vergeten ben te zeggen, filmpjes en foto's zullen worden toegevoegd aan de clinics na de dag zelf. Dan kan je het op die pagina terugzien, erg leuk!

Heel mooi initiatief :)

Vandaag AlteaNiels gesproken en die zei al dat er een clinics topic bij was gekomen. Heb me dus net ingeschreven voor de DAP500 en PRO900 demodag.

Ben wel nieuwsgierig naar de PRO900 en de mogelijkheden van beide machines irl.:-d