Beste forumleden,
Heb 2 weken niets van me laten horen omdat ik het erg druk had.
Dat wil niet zeggen dat ik niets heb gedaan!
2 weken geleden heb ik een weekend aan een kliko ehh ik bedoel Clio gewerkt.
De auto was een vrouwen auto... Ik wil niet de nadruk op de vrouwen leggen maar als ik naar de auto van mn vriendi... Nevermind
De auto is van de buurvrouw en moest er gewoon weer netjes uitzien (geen swirl removal)
Stappen plan :
- matten eerst met een borsteltje gedaan en vervolgens de auto uit gezogen
- complete interieur schoongemaakt met apc van PB (1:15) en nagedaan met een vochtige doek
- interieur in de natural look van PB
- met apc van PB (1:7) en een kwastje alle hoekjes, gaatjes, deur openingen ect ect..
- wassen met 3 emmertjes en mothers shampoo
- clayen met monello clay en een washmitt met shampoo
- toen de SSR 2 op een witte pad om de auto heen, pffff wat een verschil maakt dat ! Hij is weer wit...
- afgetopt met Nattys blue weer van PB
Bij aanvang :
Tijdens :
Dit was een tapeje
Eind resultaat :
En oohja zo stond ik erbij omdat mn schoonouders op vakantie waren

Nu de Deawoo Kalos.
Het autotje van 14 jaar oud en wel 60.000 km op de teller
Aangezien mijn ouders op vakantie waren ik bij mijn vriendin sliep aangezien haar ouders op vakantie waren, konden mijn opa en oma in ons huis op vakantie, Delft - Coevorden is wel iets verschil
Mijn opa wou natuurlijk graag hebben dat zijn kleinzoon zijn auto weer netjes zou maken.
Dus zo gezegt zo gedaan.
Mijn opa aan het vissen in de achtertuin, en ik stond te polijsten onder de carpoor, en oma stond natuurlijk in de keuken
Het stappenplan is precies hetzelfde geweest als bij de Clio.
De auto is in die 14 jaar nooit door de wasstraat geweest nouja gewassen ook niet volgensmij
De foto's
Kalos bij aanvang :
Kalos clean edition:
Sorry van de slechte belichting hierboven
last moment foto's.
Bedankt voor het lezen !
Heb 2 weken niets van me laten horen omdat ik het erg druk had.
Dat wil niet zeggen dat ik niets heb gedaan!
2 weken geleden heb ik een weekend aan een kliko ehh ik bedoel Clio gewerkt.
De auto was een vrouwen auto... Ik wil niet de nadruk op de vrouwen leggen maar als ik naar de auto van mn vriendi... Nevermind
De auto was verschikkelijk vies, heel veel verontreiniging in de lak en vooral in de sponingen van de deuren achterklep motorkap ect. Ect..De auto is van de buurvrouw en moest er gewoon weer netjes uitzien (geen swirl removal)
Stappen plan :
- matten eerst met een borsteltje gedaan en vervolgens de auto uit gezogen
- complete interieur schoongemaakt met apc van PB (1:15) en nagedaan met een vochtige doek
- interieur in de natural look van PB
- met apc van PB (1:7) en een kwastje alle hoekjes, gaatjes, deur openingen ect ect..
- wassen met 3 emmertjes en mothers shampoo
- clayen met monello clay en een washmitt met shampoo
- toen de SSR 2 op een witte pad om de auto heen, pffff wat een verschil maakt dat ! Hij is weer wit...
- afgetopt met Nattys blue weer van PB
Bij aanvang :
Tijdens :
Dit was een tapeje
Eind resultaat :
En oohja zo stond ik erbij omdat mn schoonouders op vakantie waren
Nu de Deawoo Kalos.
Het autotje van 14 jaar oud en wel 60.000 km op de teller
Aangezien mijn ouders op vakantie waren ik bij mijn vriendin sliep aangezien haar ouders op vakantie waren, konden mijn opa en oma in ons huis op vakantie, Delft - Coevorden is wel iets verschil
Mijn opa wou natuurlijk graag hebben dat zijn kleinzoon zijn auto weer netjes zou maken.
Dus zo gezegt zo gedaan.
Mijn opa aan het vissen in de achtertuin, en ik stond te polijsten onder de carpoor, en oma stond natuurlijk in de keuken
Het stappenplan is precies hetzelfde geweest als bij de Clio.
De auto is in die 14 jaar nooit door de wasstraat geweest nouja gewassen ook niet volgensmij
De foto's
Kalos bij aanvang :
Kalos clean edition:
Sorry van de slechte belichting hierboven
Bedankt voor het lezen !
Laatst bewerkt: