Ik ben &aan het twijfelen om mijn volgende nieuwe auto te laten wrappen. Waarom? Omdat het aanbod van kleuren dat de fabrikant aanbiedt bijzonder klein is en de twee kleuren die ik zou overwegen toch behoorlijk duur zijn. Dus dacht ik, met een wrap kan ik misschien met een kleine meerprijs tov één van de twee kleuren die ik zou overwegen, een vrij unieke auto kunnen hebben. Nu weet ik dat ik een wrap niet kan polijsten, maar de man die de wrap zou aanbrengen heeft wel gezegd dat er ook swirls op een hoogglans wrap komen op de lange duur. Om dat te voorkomen biedt die man aan om bovenop de wrap een coating aan te brengen. Maar gezien ikzelf al verschillende auto's gecoat heb met Gyeon MOHS en Synchro denk ik dat ik zelf die gewrapte auto wel kan coaten.
Maar kàn dat met dezelfde producten als die die werken op gewone autolak? MOHS, SiShield van Nanolex of nog iets anders? De man van het wrap-bedrijf spreekt van X-pel, maar dat is volgens mij een film die dan nog bovenop de wrap geplakt wordt. Dat gaat het écht wel opvallen dat het geen lak is wat je ziet.
Wat denken/weten jullie over wraps en "keramische" coatings op wraps?
Maar kàn dat met dezelfde producten als die die werken op gewone autolak? MOHS, SiShield van Nanolex of nog iets anders? De man van het wrap-bedrijf spreekt van X-pel, maar dat is volgens mij een film die dan nog bovenop de wrap geplakt wordt. Dat gaat het écht wel opvallen dat het geen lak is wat je ziet.
Wat denken/weten jullie over wraps en "keramische" coatings op wraps?