• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Frans

Frans

Detailing guru
8 mei 2011
1.005
140
Zat afgelopen vrijdag in de stille hoop dat het mooi weer zou worden in het weekend, dus ik al m'n detailspullen ingeladen zodat ik eens lekker thuis voor de deur kon detailen.
Ik kan ook in de loods op de zaak detailen, maar dat geeft me toch enigzins het idee dat ik aan het werk ben (i.p.v. me met een hobby bezig te houden).

Affijn, vandaag geen weer om wat te doen dus m'n collectie maar eens uitgestald en op de foto gezet.
Er staat nog wel het e.e.a. op de zaak maar dit is wel het merendeel;

Hier blijft het niet bij, er staat nog genoeg op m'n wishlist (zoals borstels, nog meer pads en doeken etc etc).
Verder heb ik nog via GB's een padwasher en een collectie aan flessen en sprayers gekocht die op latere termijn geleverd worden.
 
Vandaag een kleine uitbreiding op mijn collectie ontvangen.

Dodo Juice Supernatural - Wood
Dodo Juice Supernatural Hybrid Paste Sealant
Dodo Juice Diamond White Panel Pot
Dodo Juice Doublewax Soft Panel Pot
Dodo Juice Purple Haze Pro Panel Pot
Dodo Juice Blue Velvet Pro Panel Pot
Dodo Juice Carnauba Canister Test Tube
Dodo Juice Glass Cleaner, Polish, Sealant Kit
Dodo Juice Sheepskin Tribble Wash Mitt
Dodo Juice Finger Mitt Wax Applicator
Valet Pro Citrus Tar and Glue Remover - 500ml
Gliptone Liquid Leather Cleaner and Conditioner Kit
Meguiar's Soft Foam Applicator's
Silverline Wheel and Alloy Brush

Heb nu de collectie aan panels van DDJ compleet.
 
Tnx, heb deze elders besteld, was een leuke kortingsactie die ik niet links kon laten liggen.
Heb nog genoeg nodig, de volgende keer is CC weer aan de beurt. ;)
 
Nog een kleine toevoeging aan mijn collectie, helaas zijn deze producten nog niet te koop in Nederlandse webwinkels (hint).

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Mooi, ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen ermee. Deze producten spreken me ook al een tijd aan.
 
Zijn zeer veel lovende reacties op buitenlandse fora over dit merk.
Met name op VAG en andere harde lakken.

Was hierdoor nieuwsgierig geworden en wilde het graag zelf proberen.
Heb behoorlijk veel moeite moeten doen om het te bemachtigen.
Had makkelijker geweest als je het gewoon ergens in Nederland had kunnen bestellen (vandaar de helaas).

edit: weet niet of ik een link naar het DDJ forum mag plaatsen, maar hier een voorbeeld waarbij een Audi TT is gedaan met deze producten;

http://dodojuice.com/forum/viewtopic.php?p=14518&highlight=#14518

(mocht het niet toegestaan zijn, dan a.u.b. verwijderen)
 
tnx ;)

Staat inderdaad hier ook een review (alleen dan niet van de S3 gold), bedankt voor het attenderen;
https://forum.Carclean.com/cc_postst8297/Scholl-Concepts-S17-Medium-Cut-and-FinishScholl-Concepts-S40-Extra-Fine-and-Finish.aspx
 
Vandaag nog even m'n huidige collectie aan DDJ op de gevoelige plaat gezet.
Heb alle panels compleet, dus het is nu wachten op een nieuwe was.

ddjcollection.jpg