• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Frans

Sorry Ibiza, had je vraag over het hoofd gezien.
De twee lege vakken zijn reserve vakken, voor aankomende nieuwe Dodojuice panelpotjes.
PJ heeft mij al verzekerd, dat ik in de toekomst ruimte tekort ga komen (oftwel er komen nog wel wat nieuwe wassen aan).

Kort geleden een mooie Festool set gescoord, via een veiling.
Vandaag binnengekregen en ja wat doe je dan...
Aansluiten natuurlijk en gelijk kijken wat hij doet.
Eerste indrukken zijn goed, lekker stabiel en waarbij mijn Flex zich gelijk vastbijt (snel op toeren), bouwt deze mooi en geleidelijk zijn toeren op en zoekt ook wat minder.

col-festool.webp

Tevens nog wat andere dingetjes gekocht, zoals je ziet.

Geen probleem Frans ,
Van de Dap haal ik de kap(cabrio) wel af en op de Pro(turbo) plak wel een embleem van Saab op:lol

8-()) dat zijn geen verkeerde aanwinsten zeg! Prachtige machine, heb hem zelf ook een keer werkend mogen aanschouwen bij Eelco. Mijn Flex moet het nog een hele tijd volhouden. Een Festool kan ik niet betalen :(

Veel detail plezier gewenst met deze prachtige machine en producten :cool