• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Frans

Bedankt allemaal.
Heb gisteren m'n ramen goed gereinigd met de Clearly Menthol en de SN Glass Polish en vervolgens de voorruit behandeld met de Glass Sealant.
Ben zelf helemaal wild van de Clearly Menthol, het is een heerlijke glasreiniger; werkt snel en zonder strepen.
Wat de Glass Sealant betreft kan ik nog weinig zeggen, heb daarna nog niet in een fikse bui op de weg gezeten.

@ Danny; de velgenborstel is van Silverline, heb hem nog niet nodig gehad. ;)

Tijdje rustig aan gedaan, dus vond het wel weer eens tijd om mezelf te verwennen.
Had al het e.e.a. binnen via het DW forum, Carclean en ontving gisteren m'n langverwachte pakketje uit Amerika (wat was dat een gedoe zeg...).
Enige wat niet op de foto staat is m'n onlangs aangeschafte paint detective lakdikte meter.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zymöl
2 x Wax Applicator 3pk
Pre-wax Applicator 2pk
Microwipe 2pk
HD Cleanse 500ml
Destiny 8 oz
Detail wax 2oz

2 x Zymöl Holliday Sampler 2, bestaande uit;
HD Cleanse 6.5oz
Microwipe
Wax applicator
Concours 2oz
Destiny 2oz
Atlantique 2oz

Dodo Juice
SN Plush Applicator
SN Drying Towel
Born to be Milde Shampoo

Chemical Guys - Celeste Dettaglio wax

Monello Delerium Drying Towel

Iron X

Zeker te weten Marcus. :love

@ ivo's,

Ja, 't is dat ik mijn zinnen had gezet op de Sampler 2 anders had ik er nooit aan begonnen.

Welke pot bedoel je trouwens?

Op de voorgrond staan van links naar rechts, drie wassen naast elkaar;

CG Celeste Dettaglio, Zymöl Destiny, Zymöl Detail wax.

De Celeste Dettaglio en Zymöl Destiny, heb ik overigens van mensen van het DW forum overgenomen.
Was een leuke deal, want die bijna 600 euro voor de Destiny zou ik er never voor over hebben gehad.

Had het over de CG Celeste, kon de pot even niet thuisbrengen ;)
Maaruh, 2x Sampler 2 pakket..?
1 voor de verkoop..? ;)

Yep, één gaat later in de verkoop.
Is buiten Amerika nergens te krijgen en hoop zo de (hoge) verzendkosten een beetje te kunnen drukken.

Frans zie ook net dat je een medaille hebt gekregen voor je hulpvaardigheid; gefeliciteerd :-)^ (of je had hem al een tijdje en ik had dat niet gezien :-b )

Bedankt allemaal. :-)^

@Paulus: Tnx, heb hem gisteren mogen ontvangen.
Waarvoor uiteraard ook dank aan het cc team.

Tijd geleden dat ik hier heb gepost, maar ik heb het zeer druk met andere dingen.
Bovendien staan alle wagens die ik in onderhoud heb al een tijdje in hun winterkleed en zijn de eigenaars op de hoogte en voorzien van spullen om zelf hun wagens tussentijds te wassen.

Heb een kleine update rondom mijn collectie en wel de navolgende;

Had deze koffer al een tijd geleden besteld, maar omdat het bedrijf het zeer druk had en het ook nog eens een "one off" custom koffer betrof, heeft het een aardige tijd op zich laten wachten.
M'n geduld is echter beloond, de koffer is boven verwachting. :-)^

Zalig!! Zou iets mooi zijn voor Dodo Juice zelf, zou iedereen aanzetten om ze allemaal te verzamelen :)