• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Avenger012

@350Z de velgenborstel bevalt goed... echter had ik de grote versie moeten bestellen met die 21inch klappers van mij... maar is echt een leuke borstel voor het velgbed te reinigen... nu zoek ik nog iets handig voor aan het velghart en aan de zeer smalle spaken...
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Top bedankt voor de feedback! Zal dan prima werken op mijn 18 inch, maar te groot zijn voor de 17 inch van m'n vriendin d'r auto.

Voor smalle spaken misschien de kleinste wheel woolie?
 
Het gaat niet om de maat van je velgen... maar de maat van je remschijven/ klauw.

Ik heb 20" velgen maar moet op bepaalde plekken nog steeds de kleine wheelwhoolie gebruiken
 
Ja.. maar de grote versie is iets langer... ik raak nu netjes tot achteraan het velgbed... tussen de spaken pak ik een oudere washmitt... hiervoor wil ik graag iets anders zoeken want dit is niet altijd echt makkelijk in de hoekjes
 
Ik gebruik de Incrediflair voor de achterkant en zijkanten van de spaken. Dit is een mitt met een losse duim wat ontzettend veel vrijheid geeft. Voor de hoekjes gebruik ik een kwast...