@ATS: Mijn vriendin verzameld zelf wol en brei/haak-boekjes ( zo kom ik weer aan mooie truien haha ), maar we drinken beiden niet en leven verder zeer bescheiden.
Hebben geen 85" plasmatelevisie e.d. en kopen alleen als het de portemonai het toelaat ( en dit fluctueert nogal ) en zoek ook de 'koopjes' uit dat geef ik eerlijk toe.
@RedCat: Is idd aardig uit de hand aan het lopen aiaiai. Gek genoeg zegt dit weer niks over mijn kwaliteiten; jij staat in mijn ogen toch met kop en schouders boven mij want jij gaat qua detailing echt een stap verder,
en heb alleen al wat dat betreft heel veel respect voor jou ! ! !
@XsaraCoupe: Maakt niks uit, de gedachte is voor mij al genoeg ( zijn al genoeg negatieve gedachten en uitingen in het leven )
@Tamer: Duurde idd even HAHA, moest ook tijdens het maken er van meteen aan jou denken .... zooooooo die is ook weer even zoet
@Picasso: Zéér zeker super van Gideon ! Rome niet in 1 dag gebouwd en gaat hopelijk vanzelf helemaal goedkomen
@Rogier: De waxen werden voorheen alleen in het glas uitgebracht, de kosten zijn in plastic lager en de kans op breuk speelt ook zéér zeker een rol.
Hier in NL meer bekend bij hen die of langer in de detailingwereld gekropen zijn of de liefhebbers ( of rare snuiter zoals ik )
@ZW10:M00 werkt idd heel erg fijn, amper wat van nodig / schuimt niet en in mijn ogen een must als je gaat wetsanden
( owkee, zijn ook andere alternatieven maar dit toch wel specifiek voor uitgebracht ( voor hen die het niet kennen even deze extra aanvulling ))
@RST: now worries, wij gaan elkaar zeker de hand schudden !
@AudiA3: Met minder ook hoor
Zie collecties voorbij komen waar ik weer met grote ogen naar kijk.
Lees ook wel eens bij de 'nieuwelingen':"ik heb
nog maar dit en dit en nog niet zoveel als de rest", dan denk ik boeiend allemaal .... 2 bouwemmers, goede mitt + droogdoek + shampoo wat handmatige pad en polijstmiddel en 1 goede wax,
en je blinkt als mooiste uit de straat.
@Eelco: nee nog niet, heb even een zijsprong gemaakt omwille van mijn 'jongensdroom a la Zymöl-koffer'
( jip, het is overpriced en men heeft aldaar soms een aparte opvatting over hoe je het moet gebruiken, maar werkt wel super en zier er waanzinnig uit ), en daarna de glazen potten die op mijn pad verschenen.
Ik wil ze zeker nog allemaal bij elkaar sprokkelen dus ik ga je binnenkort maar even een PM sturen
Wat dat betreft gluur ik zeker af en toe naar de collectie van BlackPassatJunior
@Thijs: NEEEEEEEEEEEEE ]d~^