• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Paulb

paulb

Detailing rookie
17 aug 2009
558
0
Hoi allemaal,

Ik ben nu een tijdje bezig met detaillen en heb dan ook al redelijk wat spulletjes verzameld.

Meguiars:

Gold class shampoo
Quick detailer
Ultimate Quik wax
Cleaner Wax
Deep Crystal Polish
Consumenten klei
NXT Glass Cleaner
AMP Professional
2x Gold class paste wax
Gallon last toch
Gallon APC
Gallon ruiten reiniger

Meguirs haren verwijderaar
Meguiars Brush
Meguiars Wash Mitt

Poorboys World:

SSR1
SSR2.5
SSR 3
Black Hole
White Diamond
Natural Look
Spray&Gloss
Spray&Wipe
QD+
Wheel Sealant

Dodo Juice
Supernatural droogdoek
Supernatural shampoo (helaas dacht mijn moeder dat het super handzeep was dus die is alweer bijna op)
Wookie

Chemical Guys new car smell
Pro Vission Glass scrub
Pro Vision Rain Clear
Collonit 476S
Complete Monello set

Dap 500 met collectie pads
Heleboel dure en goedkope mf doeken
The Hose blocker
EZ weelbrush
Valet Pro wheelcleaner
5 Liter snowfoam
Medium Carclean Clay
AutoGlym engine cleaner


Ook heb ik nog een foam kit en een Nilfisk HD reiniger.

Ik zoek nog een degelijke lakbescherming voor in de winter. Mochten jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.

Gr Paul,
 
Ik heb erg onverwacht vandaag mijn collectie uitgebreid met het volgende:

MAK9227CB.jpg


Voor dat geld kon ik hem echt niet laten liggen.

Gr,
 
Hey, mooie collectie hoor!

Maar ik zie dat je ook Meguiars Gold class paste wax hebt. Wanneer en in combinatie waarmee gebruik je deze? Deze had ik namelijk ook aangeschaft om te gebruiken ná de Meguiars NXT 2.0 Dit blijkt dus niet te gaan.

Groet, Raoul
 
de prijs is al hier voorbij gekomen.. en voor dat geld krijgen we hem nooit meer..
mocht ik ze tegen komen voor dat geld.. koop ik hem direct (gelukkig komt er een cc rotary):-"
 
De Makita heeft inmiddels plaats mogen maken voor een Rotex. Ik heb de Makita nooit gebruikt maar ik vond hem nogal aan de zware kant.
 
zijn wel 2 hele verschillende machine's ook!

ik heb deze makita ook gehad.. maar die ging stuk...
veel power.. maar indd wel aan het gewicht..
wel lekker als je daken / motorkappen enzo moet doen.. deuren enzo is minder plesant (al is het prima werken)

gewicht is te vergelijken met de ferm die ik nu heb:)^

als ik jou was.. zou ik de makita er lekker naast houden.. voor als je defecten heb die je net niet weg krijgt met de rotex..

of eerst de makita over de auto, om af te werken met de rotex!
 
Mijn broer welke niet meer thuis woont heeft een shinex dus mocht ik een zware kus hebben gebruik ik die.
 
Op dit moment ben ik mijn collectie aan het uitbreiden met vooral handige spullen.

Vorige week heb ik een AEG PE150 gekocht omdat ik het beu was om telkens de Shinex bij mijn broer te gaan halen. Deze ga ik naast de Festool Rotex en de Dap gebruiken. Hiervoor heb ik ook een aantal Kompressor pads aangeschaft.

Omdat het werken met een rotary tochwel wa gevaarlijker is heb ik ook een lakdiktemeter aangeschaft. Morgen ga ik nog een Padwasher ophalen en dan ben ik voor nu wel compleet.

Aangezien ik de laatste tijd veel autos doe waarvan het interieur erg smerig is heb ik ook maar een Alutec extractor aangeschaft.

Op dit moment ben ik redelijk compleet qua spullen wil alleen nog een paar waxen aanschaffen.
 
Totdat ik weer een nieuwe bestelling doe.

De kosten vallen gelukkig mee. Zo heb ik de extractor samen met mijn broer gekocht.
 
Aangezien ik weer wat spullen bij heb gekocht hier weer een foto update.

De spullen die in de garage staan heb ik niet op de foto gezet. Ook de Supernatural wax en de 3m polijstmiddelen staahn niet op de foto. Verder staan alle vloeibare producten netjes opgeborgen in een paar systainers.


Machines: Rotex zit in de systainer.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Wasgereedschap:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Doeken en Pads:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Overige producten:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Extractor:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Werkplaats:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]