Ik heb een vraagje over collinite 476. Vandaag met deze wax aan de slag gegaan.. het was me een partij boenen.. ik dacht dat deze wax makkelijk verwerkbaar was. Ik begon op moterkap, uit de zon heb ik de helft van de kap gewaxt. Even laten curen, denk 3 minuten ongeveer. Daarna afnemen.. maar dat ging voor geen meter.. het zat helemaal vast...
Zou het kunnen zijn dat ik de wax te dun heb opgebracht waardoor hij te snel ‘uitgehard’ is? Ik heb een lichte auto, de wax is nauwelijks te zien.
Even later probeerde ik iets dikker de wax te smeren en na ongeveer een halve minuut dus een stuk sneller af te nemen. Dat ging stukker beter.. maar veeg ik dan de wax niet te snel af?
Zou het kunnen zijn dat ik de wax te dun heb opgebracht waardoor hij te snel ‘uitgehard’ is? Ik heb een lichte auto, de wax is nauwelijks te zien.
Even later probeerde ik iets dikker de wax te smeren en na ongeveer een halve minuut dus een stuk sneller af te nemen. Dat ging stukker beter.. maar veeg ik dan de wax niet te snel af?