Ziet er prachtig uit hé die 915
Wat je ziet is polijstwerk met een snufje 915. Je kan waxen smeren tot je een ons weegt, (of de pot leeg is), maar dit soort glans ga je alleen met polijsten voor elkaar krijgen.
Ziet er prachtig uit hé die 915
Wat je ziet is polijstwerk met een snufje 915. Je kan waxen smeren tot je een ons weegt, (of de pot leeg is), maar dit soort glans ga je alleen met polijsten voor elkaar krijgen.
Dan moet je toch iets beter lezen Q, want toch menigeen deed / doet dit indien de combi een juiste is.Dit idee heb ik juist niet. Maar goed, ik lees ook alleen nog maar dit forum en zie eigenlijk nooit dat iemand eerst een sealant smeert en vervolgens nog een wax.
Dan moet je toch iets beter lezen Q, want toch menigeen deed / doet dit indien de combi een juiste is.
Ik heb nl de diverse sealants met net zoveel waxjes voorbij zien komen in een gestapelde versie !
Een Sealent heeft doorgaans een goede standtijd en een wax niet altijd vandaar dat sommigen een Sealent als basis nemen met een (show) wax als toplaag.
Tegenwoordig zijn er in de markt verschillende (hybride) waxen welke al een flinke standtijd kunnen hebben door bv toegevoegde polymeren of zelfs Sio2.
Bij mij heeft het dezelfde structuur. Best ook nog eens goed schudden dat alles mooi gemengd is.Ik heb ineens dat de Colli 845 zo vreselijk dun is, net als water/melk. Karnemelk is haast nog stroperiger dan de Colli.
Een klein beetje op je pad doen lukt amper, doordat het zo dun uit de fles komt.
Jullie zelfde ervaring?? Of is de mijne misschien niet meer helemaal ok?