• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

complete set onderdoudsproducten voor mijn auto!

Freezz

Detailing rookie
4 jul 2008
3
0
goedendag

ik ben in het bezit van een phantom parel zwarte golf 3. nu ben ik op zoek naar een complete bij elkaar gepakte set voor het complete onderhoud van mijn auto. en had het idee dat ik dit nergens beter kon vragen dan hier op het forum!

het liefste heb ik een set met zo veel mogelijk dodo juice producten omdat naar mijn idee de meningen hierop het forum het meest positief waren!

graag hoor ik van jullie stap voor stap welk product jullie voor elke handeling zouden gebruiken!:ja
 
Staat het stappenplan hier al niet vermeld op het forum?

1. = Afspoelen met tuinslang
2. = Wassen
3. = Kleien
4. = Paintcleaner
5. = Polijsten (indien nodig)
6. = Waxen
7. = Deurstrips, Deurrubbers banden zwart maken

En zo zullen er misschien nog wel een paar extra stappen zijn.
Heb me nog niet verdiept in de "Dodo Juice" dus weet niet welke producten welke naam hebben.

Of bedoel je niet zo'n lijstje?
 
Voor een volledig stappenplan moet je kijken bij de handleidingen:

https://forum.Carclean.com/threads/dibbuz-carwash-wax.198/

Deze link is naar mijn mening een zeer duidelijke uitleg voor mensen die op zoek zijn naar het juiste stappenplan.

verder will je volgens mij meer tips over welke producten je wilt aanschaffen

Dodo juice is goed idd. maar zeker niet de goedkkoopste.

Ik gebruik zelf de slicks en suds van Poorboys en ben er erg tevreden over.
Qua wax hangt het van je budget en de kleur van je auto af wat het beste is voor jou.

Kijk ook even goed bij eerder gestartte topic's en zet je instellingen zo dat je alle topic's van de afgelopen 6 maanden kan zien dat scheelt waarschijnljik een hoop vragen.
 
de bovenstaande stappen zijn zeker mooi en bij mij bekend enkel en alleen zou ik graag weten bij welke stap jullie welk product gebruiken omdat jullie hier naar mijn mening al veel meer ervaring mee hebben!
 
Je kan ons nieuwe merk van Poorboy's World overwegen, dan kan ik het volgende lijstje voor je maken:

1. = Afspoelen met tuinslang
2. = Wassen -> Poorboy's Slick & Suds Shampoo
3. = Kleien -> Poorboy's Poly Clay + Spray & Wipe
4. = Paintcleaner -> Professional Polish of voor het verminderen van krasjes de SSR2
5. = Polijsten (indien nodig) -> De SSR serie kan dit (en is tevens een paintcleaner)
6. = Waxen -> Met een EX of EX-P sealant of de Natty's waxen
7. = Deurstrips, Deurrubbers banden zwart maken -> Poorboy's Bold 'n Bright.

We zullen binnenkort het plan aanpassen met de Poorboy's producten.